Enhörningar och regnbågar!

Publicerat: 2016-02-09 Kl: 21:40:00 | I kategori: Hemma hos oss - Elsas hörna |





Jag använder sällan systemkameran längre då det är så enkelt att fota med mobilen, men ibland händer det att jag drar fram kameran ändå! Det är kul att ha lite bilder från vardagen och inte bara på födelsedagar och semestrar som det oftast blir. Jag kom på att jag nog inte ens har fotat i hela Elsas rum sen det blev klart i slutet av sommaren så det får bli nästa fotoprojekt!





Jag älskar verkligen Mini rodinis nyaste prints med regnbågar och enhörningar, och speciellt den mintfärgade var ju helt underbar på Elsa ♥ Jag köpte storlek 92/98 så har hon något att växa i, den kommer att passa länge då ärmarna är uppvikta ett varv.





Vi älskar leksaker som är både fina, hållbara och roliga att leka med ♥ Stapelfigurerna har jag köpt från England men den fina regnbågen och vita molnen kommer från Pixistuff (finns på instagram).

 

Kommentarer
Postat av: Joanna- 8 Självmordsförsök senare- Livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom

så himla fint

Postat av: Karro och King :)

Mkt fint :)

2016-02-15 @ 01:50:33
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Petra Forsling

Hej! Vilken fin blogg du har! hamnade på den sida när jag googlade lite och såg den fina rendockan från etsy. har försökt hitta den men utan resultat. Du har inte lust att länka eller så? Tack på förhand!
Kommenterade ett tidigare inlägg men tänkte att det kanske är bättre med ett nytt :) Mvh Petra

Svar: Tack snälla du! Här kommer länken https://www.etsy.com/se-en/shop/IMANLAKHANINY mvh Elin
Elin

2016-02-23 @ 09:23:56
Postat av: LIVSGLITTER

Så himla mysigt och fint!

2016-03-01 @ 07:55:16
URL: http://livsglitter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0