Jag har öppnat webshop!

Publicerat: 2016-12-11 Kl: 19:16:56 | I kategori: Barnprylar |





På bilden ovan ser man lite produkter som vi säljer i vår nya webshop Little venue



Jag tycker verkligen att det är supertråkigt att jag knappt hinner blogga här längre och jag saknar det massor, men det är verkligen så himla fullt upp med annat! Som jag nämnt tidigare så har jag startat företaget Little venue tillsammans med min fina vän Marie (som jag träffade via instagram by the way, hon heter @willieandmillie) och nu har vi äntligen äntligen öppnat upp vår nya webshop så den måste ni bara spana in HÄR!
 
Vi har verkligen ansträngt oss för att ha en bra mix av varumärken, både flera stycken som är helt nya i Sverige men även större märken som Ferm living, Littlephant och Bloomingville. Förutom webshop så erbjuder vi även inredningstjänster till både privatpersoner och företag så kontakta oss gärna om ni har nåt kul uppdrag åt oss! Vi hade ett uppdrag i oktober för mässan Nolia kids här i Umeå och det finns massor av bilder därifrån på vår instagram. Vi bloggar även tillsammans på Blogg.littlevenue.com om man vill följa oss mer! Förutom företaget så studerar jag fortfarande på distans till Inredare, superkul det med så det är många bollar i luften.





Just nu för att fira att webshopen fyller två veckor så har vi 10 % på ett köp om man anger koden HURRA i kassan så passa gärna på att köpa julklappar!



Här ser man en bild från Alvas rum, de fina runda väggdekorationerna i trä säljer vi i webshopen här! Dessa är vi först med att sälja i Sverige och superstolta över för de är verkligen såå fina i verkligheten!



Dessa tallrikar och muggar är också superfina och har precis kommit in, det finns även djuptallrikar och ett set i blått. Både jag och barnen äter frukost, mellis och kvällsfika på dem varje dag så verkligen ett julklappstips!



Här ser man Elsas säng, och vi säljer både molnen, kuddarna och dockan i webshopen så kika gärna in hos oss på Little venue!


Kram Elin ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till den nya butiken!

Kram Sanna

Svar: Tack snälla, det känns jätteroligt och spännande men samtidigt nervöst :) Kram Elin
Elin

2016-12-12 @ 00:09:43
URL: http://mammasvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0