Lite nya kläder!

Publicerat: 2016-04-10 Kl: 00:13:41 | I kategori: Barnkläder |





Jag har alltid älskat barnkläder i fina mönster och färger, kanske för att jag själv nästan alltid klär mig i svart så jag försöker att klä barnens desto roligare! I veckan fick vi hem lite plagg från Milk copenhagen, ett märke jag inte testat tidigare och det är ju alltid kul att testa nya märken!




Den här grå koftan med ögon på ryggen var en favorit till Alva, jag är ju lite svag för blundande ögon kanske ni har märkt..



Närbild på plaggen! Elsa invigde sin mintgröna klänning idag, jag tog storlek 92 till henne och den var rymlig i storlek. Alva har inte hunnit testa sina plagg än med de ser överlag rymliga ut för er som undrar!



Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

de ser underbra ut, jag vill ha samma kläder >.< finns de för 26 åringar tro >.<

Svar: Kanske inte just dessa men de har faktiskt en kollektion för kvinnor också så att man kan matcha barnen ;)
Elin

2016-04-10 @ 10:01:54
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0