Vårt sovrum.

Publicerat: 2015-03-19 Kl: 21:59:15 | I kategori: Hemma hos oss |





Nu får jag skämmas lite grann för de här bilderna på vårt sovrum är extremt gamla och har legat bortglömda och färdigredigerade i ett utkast i flera månader. Närmare bestämt sedan i slutet av augusti (!!) förra året då vi hade en fotograf och inredningstylist här hemma som gjorde ett reportage! Jag har säkert tjugo utkast som är mer eller mindre färdiga, och istället för att de ligger där och blir för alltid opublicerade så tänkte jag lägga upp bilderna ändå trots över ett halvår på nacken.

Det ser inte likadant ut i Elsas hörna längre då jag bytt tavla och fyllt hyllan med lite nya prylar, men jag tänkte att det kan vara kul att se hur vi gjort för att få plats med en babyhörna i vårt sovrum!

 



Vi har tapetserat den lilla väggen där Elsa har sin säng med tapeten Harlequin från Ferm living, tycker den är väldigt fin både i barnrum och vuxenrum! Det är nog det enda tråkiga med att jag nu i vår ska göra ett eget rum till Elsa i vårt datarum - att hon inte längre kommer att ha den fina tapeten som jag valde just till henne..




Så här ser det ut från en annan vinkel, Elsas hörna är ju rätt så liten så det är bara hennes spjälsäng, en pall som sängbord och en förvaringskorg som får plats.

 
När projekt Elsas eget rum är färdigt så kommer hennes hörna istället att bli min datahörna med ett litet databord, det kommer förhoppningsvis blir jättebra det också!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Den där tapeten är helt underbar <3
Och det ska bli spännande att få se sen hur Elsas rum kommer att se ut :)
Kram

Svar: Ja men visst är den, nästan så att jag vill sätta upp den i Elsas nya rum också men jag får nog nöja med med en liten datahörna med fin tapet :) Hihi jag är jättepeppad på att göra ett nytt rum till henne, har bara så mycket att hinna innan med att tömma datarummet så får se hur länge det tar :) Ha en fin fredag, kram!
Elin

2015-03-20 @ 13:01:35
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Jullan

Den där tapeten är fin. Funderar på om Wilma och Alice ska få en varsin färg av den i sina rum när de är färdiga. Men det finns ju så mycket fina tapeter!!!! Man kan ju bli galen. :O

Svar: Ja det är den verkligen, passar till det mesta också! Men jag håller med dig, finns hur många fina tapeter som helst och det är ju inget man byter allt för ofta så det gäller att verkligen kunna bestämma sig ;)
Elin

2015-03-30 @ 13:28:27
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: En Slags Verklighet

Verkligen fint även om bilderna är gamla :D

2015-03-31 @ 21:39:06
URL: http://www.enslagsverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0