Päron & Äpple

Publicerat: 2015-07-26 Kl: 13:10:26 | I kategori: Barnprylar |






För några veckor sedan så gjorde jag en beställning från Monkeymccoy i England som hade hela 40% på ett helt köp, så då blev det ett sånt här fint äpple i trä från Rock & pebble! Vi hade redan päronet sen innan men jag gillar att ha varsitt till tjejerna när det kommer till de lite finare grejerna då jag tänker mig att det är kul för dem att spara dem till sina egna barn!

Vi brukar använda dem som hus till våra Sonny angels, men här på bilden byggde jag och Alva upp en hel värld med små figurer av alla de slag och jag tycker det blev så kul och lekfullt!




Jag hade ju egentligen tänkt att spara äpplet till julklapp, men så fort det anlände så var det visst som bortglömt hehe..



Ett helt gäng med blandade små figurer från bland annat Lapin and me, Wee gallery, Sonny Angel och Luckyboysunday ♥ För er som inte vill beställa från England så vet jag att de fina trähusen även finns hos Lomelina.se så det blir dagens tips, ha en fin dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så söta

2015-07-26 @ 17:08:13
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Hanna

Så fina de är!

2015-07-26 @ 19:56:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Jullan

Men åh hur kunde jag missa det? Jag som tänkt beställa ett till Wilmas 2 års dag.
Jaja fler tåg kommer hoppas jag!

Svar: Det var nog lätt att missa för jag tror endast dom med nyhetsbrevet fick den infon då det var innan själva rean började :) Men jag köpte päronet i julas också för exakt samma rabatt då dom också hade 40% en dag, tror det var på black friday så jag hoppas den rabatten kommer igen i år :) Du får hålla utkik och anmäla dig till nyhetsbrevet om du inte har det redan :) kram Elin
Elin

2015-07-29 @ 15:53:27
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Jullan

Åh tack för tipset! :) Det ska jag kolla direkt. Då får jag hoppas på black friday! :)

2015-08-05 @ 15:29:48
URL: http://www.wildlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0