Ferm living nyheter!

Publicerat: 2015-01-15 Kl: 20:39:29 | I kategori: Inredning -Barnrum |




Alla bilder i inlägget är lånade från Ferm livings hemsida.


För något år sedan då jag bloggade mer frekvent lade jag ofta ut såna här kollage och tipsade om nyheter från mina favoritmärken, men nu var det länge sedan!  Men danska Ferm living är verkligen en stor favorit här hemma så när mitt instagramflöde började fyllas idag med bilder från deras nya kollektion som precis blivit släppt så var jag genast tvungen att kolla in deras hemsida efter alla nya godbitar!

Alltså kombinationen av pastellrosa, svart, grått och guld, det kan ju inte bli bättre ♥ Den rosa lilla korgen med svarta prickar har vi redan här hemma, jag använder den på skötbordet till Elsas smågrejer, men resten av grejerna på bilden får gärna flytta hit och göra den sällskap!





Här ovan är mina favoriter, jag kollade mest på barngrejerna även om det fanns några kuddar och sånt bland den vanliga kollektioner som jag också gillade. Klossarna i form av hus känns som ett givet köp, och både den tjocka och den tunna filten blev också favoriter!




Väldigt fint stylat och fina prylar! Just blått är i och för sig ingen favoritfärg för mig, jag är mer inne på mintgrön fortfarande men det blir säkert snyggt hemma hos andra!


 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så fint

2015-01-15 @ 21:21:27
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Jullan

SÅ mycket fint! :)

2015-01-15 @ 21:58:11
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så snyggt!!

2015-01-19 @ 16:47:43
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0