Alvas födelsedagspresenter!

Publicerat: 2015-01-18 Kl: 22:37:37 | I kategori: Barnprylar |




Ikväll var det en nöjd femåring som somnade efter en lång födelsedag, hon tappade till och med sin första tand idag på kalaset! Bilder från själva kalaset kommer en annan dag, men jag passade på att fota presenterna innan jag slog in dom så det tänkte jag visa. Eftersom det just var jul så tycker jag att det är svårt att köpa så att det inte blir för mycket, men alla grejer utom Frostdockorna köpte jag innan julafton och så sparade jag till födelsedagen istället.


 

Frost var temat, hon blev överlycklig både över dockorna och klänningen och hade klänningen på sig under kalaset och resten av dagen! Just Elsadockan var svår att hitta då den verkar slutsåld överallt, men jag hittade den hos Eurotoys som skickar från Danmark. Klänningen är köpt från Hm nån månad innan jul, men den sålde nog slut fort för jag såg den bara en gång, hade tänkt byta storlek och har hållt utkik efter den men har aldrig sett den i butik sen dess. Men den passade som tur var!

Det lilla Evy Dockslottet fyndade jag på tradera för några månader sedan och har sparat tills nu, 139 kr betalade jag med frakt helt nytt i förpackning och det var ett bra köp, Alva blev jätteglad! Den fina svanen har jag köpt via en dansk tjej på instagram, den lade jag som prydnad vid paketen och hade inte slagit in den då jag tänkte att hon väl börjar bli less på alla fina gosedjur jag släpar hem haha, men hon sa direkt att hon älskade den! Den söta hundväskan är också köpt på Hm, enhörningsdräkten på en lokal leksakbutik och tuggummimaskinen från Mokkasin.





..Och så här fint blev det inslaget, ser typ likadant ut som på Elsas ettårsdag med den stora silverballongen och rosa paket runt omkring, men varför ändra ett vinnande koncept liksom! Alva blev iallafall överlycklig när hon såg högen med paket imorse ♥


Kommentarer
Postat av: Lisen

Vilka fina saker😃 Älskar svankudden!!
Förstår att hon är helnöjd.

2015-01-18 @ 23:01:50
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO
Postat av: Jullan

Förstår att det var en nöjd tjej. :) Jättefina presenter. Jag kan tycka att det är svårt att köpa presenter till Alice för vad hon gillar kan svänga mycket snabbt.

Svar: Tack snälla, ja Alva var jättenöjd över sina presenter och födelsedag :) Jag håller med, ena dagen är det hello kitty och andra frost, och favoritfärger och sånt ändras lika fort ;)
Elin

2015-01-18 @ 23:32:09
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Hjärtebarnsmamman ♥

Så mycket fint! Själv har jag en snart 6-åring som är superdupersur på mig för hon inte fick Anna & Elsa i julklapp, kanske ska ta å ordna till hennes födelsedag ;)




Pssst! Missa inte tävlingen inne hos mig, du kan vinna en stor doktorsväska från Houseofhedda.com ★
http://hjartebarnsmamman.se/.../tvling-vinn-en-doktorvska-★/

2015-01-19 @ 12:41:30
URL: http://hjartebarnsmamman.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så mycket fint hon fick!
Jag har börjat köpa lite smått tills mina tre fina fyller år trots att det inte är förens i maj och juni. Men med tre små som fyller år inom en månad så känns det skönt att sprida ut utgifterna lite :)
Kram

2015-01-19 @ 16:25:39
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: C A I A . S E

Tror minsann hon blev överlycklig! :)

2015-01-22 @ 23:43:25
URL: http://caia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0