Pyssel och päron!

Publicerat: 2015-02-15 Kl: 14:06:42 | I kategori: Pyssel / DIY |




Jag lade upp den här bilden på instagram för några veckor sedan och tycker att den passar här i bloggen också! Lite av mitt pyssel från det gågna året. Senast gjorde jag lampan till vänster efter inspiration på instagram, det är en pappbokstav från Panduro med en led-slinga i! Jag har även gjort ett A till Alva och då passade jag på att fota samtidigt så ska se om jag hinner göra ett blogginlägg om den ikväll! Jag har fått lite frågor om hur man gör så ska försöka förklara lite mer ingående. Jag har även en del bilder i ett utkast på de handmålade kuddfodralen som jag gjorde för några månader sedan. Ja mina bilder ligger rätt ofta i utkast i flera månader innan jag lyckas få dit en text, men när det inte handlar om aktuella vardagsgrejer så gör det kanske inte så mycket!
 
Mitt mål för 2015 är iallafall att hinna pyssla ännu mer än förra året, och få lite mer tid till det. Att pyssla är som avkoppling för mig och jag har så många ideer i huvudet som måste få komma ut!


 
 
Päronen på bilden är små träpäron som jag målade i början av hösten någon gång, och dessa har jag fått så många frågor om från folk som vill ha likadana så de har jag bestämt mig för att börja sälja! Det är så roligt när folk gillar det jag gör, jag har ett stort lager hemma nu och ha målat en del redan men vill ha fler färdiga innan jag sätter igång med att sälja dem. Men just nu har jag en giveaway på min instagram där man kan vinna en liten päronfamilj, så kika gärna in och var med ♥



Kommentarer
Postat av: Emina

Hej! Jag skulle vilja köpa några fina päron av dig :) Du kan väl maila mig om det fortfarande är möjligt [email protected] Tack :)

2015-08-02 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0