Fabelabs nya kollektion!

Publicerat: 2015-12-08 Kl: 18:28:14 | I kategori: Barnprylar |



 

Jag visade förra veckan lite foton på Alvas nya sängkläder från danska Fabelab, men eftersom hela kollektionen är så himla fin så måste jag bara visa lite produktbilder också tänkte jag! De har så mycket som står på önskelistan just nu, både molnet och bergskudden är favoriter förutom det vi redan har.

Just nu pågår en giveaway på min instagram där man kan vinna både ett bäddset och en tygpåse i valfri färg så kika gärna in där, avslutas redan ikväll kl 22!




De fina vimplarna finns i flera olika färger, Alva har den ovan på sitt rum!



En av dessa söta påsar kan man vinna på min instagram, det är en lunchpåse men funkar ju även till små leksaker och sånt!



Det fina bäddsetet finns i tre olika färger men detta var favoriten hos oss även om det i mint också står högt på vill-ha-listan!


Det finns mycket fler bilder från nya kollektionen på deras hemsida om nån är nyfiken! Observera att alla bilder i inlägget är lånade därifrån.


Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så fint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0