Sötaste krukan!

Publicerat: 2014-10-17 Kl: 22:32:03 | I kategori: Barnprylar |





Jag överväger starkt att börja slänga in lite instagrambilder oftare här i bloggen så att det blir lite fler inlägg, men samtidigt så vill jag gärna ha lite snyggare bilder här än suddiga mobilbilder, svårt det där. Jag har så mycket jag skulle vilja blogga om och visa, men för tillfället så har jag knappt någon datatid då Elsa sover så himla dåligt vilket gör att jag absolut inte orkar öppna datorn på kvällarna när hon somnat som jag alltid gjorde förut. Förutom ikväll då, jag har tagit lite fina höstbilder på tjejerna idag och ville lägga in dem i datorn med en gång så att de inte ligger kvar i kameran i flera månader.

Men jag har fortfarande en massa utkast med bilder som jag tagit de senaste månaderna men inte hunnit skriva någon text till, så jag slänger in några såna bilder i stället så kommer höstbilderna en annan dag! Instagram är som jag skrivit tidigare min nya inspirationskälla till typ allt, jag hittar nya fina grejer varje dag som jag skulle vilja ha och nya roliga ideer på pyssel och allt möjligt! För några månader sedan köpte jag den här ursöta krukan av en tjej som jag följer där, tycker det är kul med saker som inte finns i hundratals i affärerna så jag köper även en hel del på etsy just nu!





Förutom krukan så är droppgirlangen rätt ny, den hittade jag också på (surprise surprise) Instagram! Den är tillverkad av en designer från Australien så det är också en grej jag tycker det är lite kul att ha, och så är den ju helt otroligt fin!


Nej nu ska jag lägga mig och sova, har snittat på kanske 3-4 timmar per natt de senaste veckorna så måste passa på innan Elsa vaknar nästa gång, ha en fin fredagskväll ♥

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jättesöt kruka och jag älskar glassarna!!!!😃

2014-10-18 @ 00:27:57
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO
Postat av: Jeanette - En mammas vardag

Håller med. På Instagram kan man få mycket inspiration, kollar många ggr per dag:)

Dem glassarna ser så fina ut:)

2014-10-18 @ 13:28:04
URL: http://jiaslife.blogg.se/
Postat av: Bebismamman

Verkligen söt liten kruka <3

2014-10-19 @ 08:27:46
URL: http://bebisblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0