Min lilla Sonny-samling!

Publicerat: 2014-10-19 Kl: 21:35:57 | I kategori: Barnprylar |





Nog för att jag har lätt att fastna och bli lite besatt av vissa saker, men Sonny Angels är det nog inte bara jag som inte kan få nog av! Dessa små samlardockor är ju helt underbart söta, finns i flera olika serier som till exempel djur, blommor, frukter och nu den nyaste serien Ladureé som består av små bakverk. 

De fem som står på rad på på bilden ovan, två stycken Ladureé och tre stycken djur är det senaste tillskottet till vår lilla samling, kommer från butiken Lillaliv som jag just nu har en tävling med på instagram så det är kvällens tips från mig! Så den som är sugen på att vinna några egna sonnysar kan kika in på min instagram ♥





Här syns hela samlingen, det börjar bli en hel hög nu! Men Alva älskar att leka med dem också, hon har inga dockor i sitt dockskåp utan det är Sonnysar och djuren från Sylvanian families som bor där så de är inte bara prydnader. Favoriten är kaninen, så nöjd att jag fick tag i denna och de två nya från Ladureé var också lite extra fina!
 

Kommentarer
Postat av: Ida Klausner

Superfina! Kanske skulle vara en passande julklapp hmm.. :)

2014-10-20 @ 08:10:06
URL: http://idaklausner.blogg.se
Postat av: Jullan

Alltså jag är så kluven när det kommer till dessa dockor! Jag kan bara inte bestämma mig om jag gillar dem eller inte? Jag tror att jag har lite svårt med att de är nakna!! ;) Galet eller hur?!
Jag köper alltid smurfar till Alice, min brorsson och systersonsdotter (de är lika gamla). Det är jättekul tycker jag att ge dem något att samla på. Själv samlade jag på bokmärken när jag var liten. Nu behöver jag ett nytt samlarobjekt att ge till Wilma och min andra systersonsdotter (hon och Wilma är lika gamla). Men bara inte bestämma mig om jag ska börja köpa Sonny änglar eller inte!! GAH!

Svar: Jag samlade också på massor av saker när jag var liten - bokmärken, sudd och brevpapper bland annat och jag minns ju själv hur kul jag tyckte att det var! Sonny angels är kanske mer vi vuxna som samlar på men Alva gillar dem med ;) Smurfar var också en bra ide om man inte gillar dessa, det finns säkert massor av små andra söta figurer! Men om du köper en är du garanterat fast senn ;)
Elin

2014-10-21 @ 13:54:53
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Emmelie

Jag var en riktig samlare när jag var liten så det skulle inte förvåna mig om min lilla Signe också blir det när hon blir större! Dessa var verkligen supersöta små dockor! :-D

2014-10-28 @ 13:05:20
URL: http://mildarabarber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0