Molnkudde från Miniroom.se!

Publicerat: 2014-11-30 Kl: 13:31:29 | I kategori: Barnprylar |





Hoppas att ni har en mysig första advent! Vi skulle egentligen åka iväg till barnens farmor och farfar och adventsfika om en stund, men tyvärr har Alva blivit sjuk så hon och Andreas får stanna hemma och mysa medans jag och Elsa får fara själva. Men lite julstämning har vi ändå här hemma för jag hann plocka fram alla julstjärnor och ljusstakar igår och pyntade, och så har jag gjort en adventskalender till Alva som hon är väldigt peppad på.
 
Men juliga bilder får vänta, jag tänkte bara tipsa lite snabbt om en giveaway på min instagram som avslutas ikväll! Miniroom.se har ju släppt en egen kollektion med finheter, och det är den här molnkudden som jag lottar ut så kika gärna in på insta och var med, perfekt julklapp ♥




Molnkudden "Lille blå", vi har själva en rosa men det är den här med blå blixt som lottas ut till någon lycklig vinnare!
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så söt

2014-11-30 @ 17:44:54
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Caia.se

Så söt! Mysig advent har vi haft :)

2014-12-01 @ 19:41:29
URL: http://caia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0