Lille kanin i mint!

Publicerat: 2014-11-07 Kl: 11:39:27 | I kategori: Barnprylar |





Innan Elsa föddes förra hösten köpte jag en rosa kanindocka till henne som varit väldigt poppis (hos Alva då eftersom Elsa är för liten för att leka med den..), så vad passar bättre nu till ettårsdagen än en matchande kompis i den nya färgen mint! Vi har nu alla tre färger i denna docka men de är ju så himla gulliga och jag tycker de är finast tillsammans. Dockan kommer från Miniroom.se så tack för den fina ♥ Filten som skymtar på bilden kommer också från Miniroom.se, de har släppt en egen kollektion som består av filtar, kanindockan och en jättesöt molnkudde!

Jag tänkte även tipsa om att jag har en tävling på min instagram där man kan vinna en egen Lille kanin i mint, så kika gärna in och var med i utlottningen som avslutas ikväll!





Så söt så söt! Ha en fin fredag alla ni som kikar in här, själv ska vi gå bort till Alvas förskola i eftermiddag som firar tioårsjubileum med föräldrafika, ska bli kul att få fika med barnen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag har beställt en till Isa i julklapp😍

2014-11-07 @ 16:09:28
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO
Postat av: Jullan

Åh jag är SÅ sugen på att beställa den i mint till Alice, hon älskar den rosa som jag vann till Wilma. :)

2014-11-11 @ 12:11:29
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Anna

Så himla söt! Och ja det är heeelt galet vad fort tiden går, grattis i förskott till lilla Elsa!!

Svar: Men visst är de underbara :) Tackar för gratulationerna till Elsa, kan inte fatta att tiden gått så fort!! Speciellt från 7 månader och framåt sa bara swisch :)
Elin

2014-11-13 @ 21:38:47
Postat av: Lisen

En rosa kanindocka är påväg hem till oss, den ska Isa få i julklapp😍

Svar: Vad roligt, kanindockorna är favoriter här hemma både hos barn och mammor ;)
Elin

2014-11-15 @ 06:19:53
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0