Hipp hipp hurra!

Publicerat: 2014-11-18 Kl: 23:19:14 | I kategori: Elsa 0-1 år |





Hipp hipp hurra för världens bästa Elsa som fyllde ett år idag! Jag lade ut det här kollaget på instagram imorse och måste bara lägga upp den här i bloggen också, bilder från själva födelsedagen kommer en annan dag! På första bilden är hon nyfödd, bara några timmar gammal och det känns både som att det var alldeles nyss samtidigt som det känns som att det var evigheter sen och att jag nästan glömt hur det var den första tiden! På den andra bilden är hon fyra dagar gammal, så gullig med allt sitt svarta hår bredvid sin kanindocka. Första leendet kom när hon var exakt en månad gammal och sen dess har hon varit väldigt glad och nöjd för det mesta!

Sen kan man ju inte låta bli att älska bilden på hennes galna lockiga hår, man ville ju bara äta upp henne varje gång hon hade badat haha, nu är det så långt att det inte står rakt upp längre. Blond har hon blivit också, så kul att se när man jämför bilderna hur hon utvecklats! Världens bästa Elsa, vilken tur vi har ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till sötaste trollungen!

2014-11-19 @ 09:13:56
URL: http://creyla.blogg.se
Postat av: Jullan

Ja det är inte klokt alltså, så liten hon var! Söt Elsa. :) Det är så kul att hon och Wilma är så nära varandra i ålder. Eller Alice och Alva är ju också nära, för visst fyller Alva i januari? Alice fyller i december. Det är SÅ kul att följa din blogg när man själv har barn i samma ålder. Sen har ju du sån perfekt smak så man får så roliga uppslag hela tiden. Till Wilmas födelsedag så försökte vi oss på att göra din Ugglatårta, den blev godare än fin kan sägas. Kolla min blogg för bild! Haha.

Svar: Alltså nu är jag vääldigt efter med att besvara kommentarer men bättre sent än aldrig ;) Vad kul att de är nästan samma ålder, och det stämmer att Alva är född i januari så hon fyller hela fem år nästa vecka!! Förstår inte att tiden går så fort :) Tack snälla för dina fina ord, och så roligt att du provade göra uggletårtan! Jag vet att jag kikade in på din blogg och såg bild på den när du lämnade kommentaren, jättefin och så kul att jag kan inspirera :) Ha en fin kväll! kram Elin
Elin

2014-11-21 @ 10:39:35
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Grattis i efterskott till sötnosen <3

Svar: Elsa hälsar och tackar så mycket :) kram
Elin

2014-11-21 @ 15:46:29
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Caia.se

Grattis till trollunge :)

2014-11-22 @ 12:31:48
URL: http://caia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0