Ett tips till er Umebor!

Publicerat: 2014-11-14 Kl: 21:14:00 | I kategori: Allmänt |





Hoppas ni har en mysig fredagskväll ♥ Jag tänkte bara kika in snabbt och ge ett litet tips till er som bor i Umeå och runtomkring! Min vän A som drivit webshopen Hjärtat mitt i några år ska nämligen tyvärr lägga ner, och därför kommer hon ha en utförsäljning av sitt lager på söndag mellan klockan 11-14 och platsen är Anumarks byastuga.

Kika gärna in på hemsidan för att se sortimentet, barnkläder och barnprylar från tex Småfolk, Geggamoja, Rice, Kids concept och Sass & belle. Fina rabatter utlovas så åk gärna förbi en sväng och köp era julklappar och hjälp henne att tömma sitt lager ♥


 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Meeen att man ska bo så långt bort!!
Tråkigt att hon ska lägga ner också ....
Kram

Svar: Ja visst är det tråkigt, det är många små webshopar som har lagt ner det senaste året som jag brukar handla från :( Du får hålla koll på nätet så kanske det blir utförsäljning där med! kram
Elin

2014-11-15 @ 10:04:22
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0