Grattis Elsa sex månader!

Publicerat: 2014-05-18 Kl: 11:00:29 | I kategori: Elsa 0-1 år |





Idag skiner solen ute och vi ska snart åka till 4H-gården för Alvas djurkurs, men ett litet hipp hipp hurra för Elsa hinner jag med innan ♥ Vår finaste lilltjej blir faktiskt hela sex månader idag, helt otroligt vad fort tiden går. Tycker den går ännu fortare nu än när jag var mammaledig med Alva, men det beror ju kanske på det är full rulle varje sekund med två barn!

Jag brukar ofta få kommentarer på Instagram om Elsa är så glad som hon ser ut eftersom hon skrattar på nästan alla bilder, och det är hon! Glad och nöjd nästan hela tiden så hon är i en väldigt lätt ålder just nu tycker jag, om man bortser från att hon absolut inte är intresserad av att smaka nån slags mat. Sömnen har blivit lite bättre bara den senaste veckan, bara ett uppvak per natt de senaste dagarna vilket jag verkligen hoppas håller i sig!




Mammahjärtat smälter väldigt många gånger per dag när man får såna här leenden ♥ Klänningen är en gammal kollektion från Polarn o pyret som jag köpt på tradera för er som undrar!


Ha en härlig och solig söndag!


 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud så söt! Massa grattis :)

2014-05-18 @ 13:57:52
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Jullan

Vad söt hon är! Ja det är en underbar ålder 6 månader, speciellt när man har att göra med en 4.5 åring också, även fast den åldern också har sin charm. :)

2014-05-19 @ 19:41:56
URL: http://www.wildlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0