Februari.

Publicerat: 2014-03-04 Kl: 11:00:00 | I kategori: Instagram |





Lite blandade bilder från min instagram i februari. Den gulligaste bilden nånsin på Elsa med sin badfrisyr, några nya fina inköp och första gången vi såg solen på några månader då Alva åkte häst och vagn på 4H. Tyvärr så har februari mest inneburit sjukdomar, Alva har haft feber och hosta till och från i flera veckor. Mars startade inte så bra den heller då jag och Elsa också blev sjuk i helgen, både feber och massor av hosta har hon fått stackarn ♥ Man blir ju så orolig när de små är sjuka, men idag har hon inte så mycket feber som tur är och hon är ändå rätt pigg och glad!

På tal om instagram så har jag passerat 5000 följare vilket jag tycker är väldigt roligt, jag som inte ens tänkte börja med instagram när alla satte igång för något år sedan är nu helt fast! Men bloggen är ändå min favorit eftersom det bara går att skriva någon rad på instagram, jag skriver hellre lite mer än så till varje bild och lägger ut fler bilder,  men jag förstår ju varför så många nästan helt gått över till instagram!

Men för att fira så lottar jag ut två av mina grafiska tryck från min hemsida elina studio, två vinnare får välja varsitt valfritt print! För att vara med och vinna så behöver man dock ha instagram, jag heter @elinochalva där också så kika gärna in och var med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0