Elsa och Povel!

Publicerat: 2014-03-18 Kl: 21:24:00 | I kategori: Elsa 0-1 år |




Idag blir Elsa fyra månader gammal, stora tjejen! Jag vet att jag skriver hela tiden att tiden går så fort, men den gör ju verkligen det! Det har fötts ovanligt många bebisar i bekantskapskretsen under vintern, och något som är otroligt roligt och som jag är extra glad över är att under de senaste sex veckorna har tre av mina närmaste vänner fått bebisar ♥  Igår hade vi besök av min fina vän Moa och hennes söta lilla Povel som är sex veckor gammal, så självklart var vi tvungna att ta kort på våra bebisar tillsammans. Det är lite kul att ha kvar, vi får väl fota dem tillsammans med några månaders mellanrum även om det såklart är nu i början man ser mest skillnad!




Haha alltså att försöka få till en bild både både mig, Elsa och Alva var lättare sagt än gjort, antingen gjorde Alva en grimas eller så var Elsa på väg att åla sig ut ur bild. Povel han låg däremot snällt still i sin mammas famn, man får passa på att fota mycket när de är så små att de inte sticker iväg så fort kameran åker fram!



Alltså hur söta är de inte tillsammans!? Här ser man verkligen att Elsa växt massor den senaste tiden. Hon var lite extra finklädd för dagen eftersom Andreas fyllde år igår, så förutom finbesök av Moa och Povel hela dagen så hade vi kalas på kvällen, en väldigt trevlig dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Lillan är så fin i bönans gamla klänning <3
Kram

Svar: Ja den är verkligen så himla fin, förstår att det känns lite sentimentalt för dig att se den ;) Vi passar på att använda den så fort tillfälle ges, för vips så har hon också växt ur den! kram
Elin

2014-03-19 @ 13:29:39
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: jenny - gravid & mamma i nashville

Men vad fina!! <3 Och hej vad tiden går. Jag minns som igår när hon kom till världen?! Åh sentimental deluxe blev jag nu ;)

2014-03-19 @ 13:56:35
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Jannie

Grattis(några dgr försent dock...) till världens sötaste Elsa! hon är verkligen helt underbar! <3 KRAMAR

2014-03-20 @ 10:13:41
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: hos familjen vanlig

Men så söta! Elsa ser ut som en liten docka :)

2014-03-24 @ 20:16:17
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0