Animal parade!

Publicerat: 2014-03-13 Kl: 12:28:00 | I kategori: Barnprylar |





För någon vecka sedan fick jag äntligen hem Ingela P Arrhenius fina Animal Parade som jag velat köpa i flera år,  men de har varit slutsålda överallt i evigheter! Men nu äntligen verkar de har börjas produceras igen. Det finns en likadan men med gubbar istället för djur som jag köpte för kanske två år sedan som heter Character parade, men då Alva bara var två år då så gömde jag undan dem för att bygga ihop lite senare, och jag har letat efter dem sen dess. Jag vet att jag gömde dem på något smart ställe för att hon inte skulle hitta dem och ta sönder dem, men det var uppenbarligen på ett väldigt smart ställe eftersom jag inte ens hittar dem själv, ha ha.. Jag brukar leta efter dem sisådär en gång i halvåret, men förhoppningsvis dyker asken upp när vi flyttar någon gång i framtiden, jag hann ju inte ens bygga ihop dem innan jag tappade bort dem..





Men nu har jag och Alva byggt ihop djuren tillsammans, och det var faktiskt ett perfekt pyssel för fyraåringar! Jag trodde att jag skulle behöva visa Alva hur man skulle göra, men medans jag gick och hämtade kameran så hann hon bygga ihop typ tre stycken själv, så hon behövde då absolut ingen hjälp. Däremot är det många smådelar och lätta att bryta av eftersom det är papper, så jag skulle inte rekommendera dem till två-treåringar. Förutom som prydnad då såklart!


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jullan

Åh de måste jag beställa till Alice, hon kommer att älska dem! :)

2014-03-16 @ 08:26:17
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Sara Lindahl

Hej!
Jag har precis hittat hit och jag måste ju säga att du är otroligt inspirerande! Dina döttrar är FANTASTISKT söta!

Svar: Men tack snälla du, vad roligt att höra :) Kram Elin
Elin

2014-03-18 @ 10:11:41
URL: http://saury.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, vilket roligt pyssel och riktigt snyggt dessutom! Kanske man skulle köpa till Elsa i 4-årspresent. Tack för tipset!

2014-03-18 @ 12:04:54
URL: http://alltdetfina.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0