En hel hög med söta barngalgar!

Publicerat: 2014-06-10 Kl: 21:29:39 | I kategori: Barnprylar |





Nog för att vi har mycket barnkläder här hemma och det kan vara bra med många galgar, men dessa erkänner jag att jag köpte mest för att de var så himla söta ♥ Jag har redan visat dem på Instagram flera gånger, jag köpte dem för några månader sedan men jag tycker att det är kul att visa bilder i bloggen också! Här kan man lägga ut fler bilder och skriva lite mer än bara någon rad, så än så länge kör jag på med bloggen också även om det verkar som att många gått över helt till instagram.





De söta trägalgarna har jag köpt från Etsy, säljaren heter Red hand gang och de finns i flera olika färger. Först köpte jag bara en grön, men ganska snabbt insåg jag att det var lika bra att köpa en till så att tjejerna kan få varsin, så Alva fick välja en rosa också!





Ja jag vet, jag kan inte få nog av allt som har med moln att göra! Molngalgar såg jag på någon blogg för flera år sedan, men då hittade jag dem bara på någon webshop som inte skickade till Sverige. Men sen dök de upp i min instagramfeed hos en engelsk webshop för någon månad sen, så då fick det bli ett köp när det ändå var erbjudande på 20 procent på ett helt köp, väldigt söta att bara ha hängande som dekoration!

 

Kommentarer
Postat av: Jullan

Inte ersätter väl Instagram bloggarna väl? Att läsa och följa en blogg är ju en helt annan sak än Instagram. Keep up the good work säger jag! ;)

Svar: Tack snälla du :) Jag hoppas inte det, jag tycker också att det är stor skillnad men märker att många bloggar mer sällan eller slutar helt och bara använder instagram!
Elin

2014-06-10 @ 22:23:44
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Jill

Sååå fina! Vilken sida hittade du molngalgarna på?

Svar: De är köpta från cissywears.com!
Elin

2014-10-07 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0