Sol, bad och lite tävling!

Publicerat: 2014-07-11 Kl: 22:30:20 | I kategori: Instagram |





Vilken vecka alltså! Det får bli lite smått och gott med halvsuddiga bilder från mobilen i veckan, mest badbilder men även en och annan fin solnedgång och några finprylar. Mitt nya print till exempel som kommer i slutet av sommaren, en val som finns i mintgrön och rosa.

Vi har badat varje dag, både i sjön, hos mina föräldrar i en liten barnpool och på Umelagun som är ett utomhusbad. Det sistnämda var helt underbart, där hängde jag och barnen igår hela dagen med Andreas föräldrar och badade i flera timmar. Vädret har väl egentligen varit lite väl varmt för min smak, hellre 23 grader än 30 om jag får välja men snart blir det väl regn och rusk igen och då kommer vi att sakna värmen ändå.

På tal om mina prints, jag har nu en giveaway på instagram där man kan vinna ett valfritt print! Man kan se alla mina motiv på min hemsida elinastudio.se, och två vinnare kommer att få välja ett vardera. Så kika gärna in på min instagram och var med och tävla, @elinochalva heter jag där också ♥




Kommentarer
Postat av: Lisen

Valen ser jättefin ut!! Härliga färger som vanligt😃

2014-07-12 @ 13:31:24
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0