En ny älg till vårt sovrum!

Publicerat: 2014-07-02 Kl: 14:28:00 | I kategori: Hemma hos oss |





Även om det såklart tar lite tid att fota till bloggen och instagram så är ju en positiv sak att det blir lite extra städat här hemma varje gång haha.. Häromdagen tog jag några bilder från sovrummet, och man kan knappt tro att det var fullt med kläder/leksaker/diverse skräp innan jag satte igång!





Jag byter ofta ut tavlor och posters här hemma, och så gillar jag att byta plats mellan olika rum för att förändra på ett enkelt sätt. I sovrummet har en ny fin poster kommit upp, den kommer från Mooncake som är ett finskt företag som tillverkar kuddar och posters! Jag har ett litet samarbete med Mooncake just nu och under veckan kommer det att komma upp en tävling här på bloggen där man kan vinna valfri produkt, så kika in om några dagar! Själv valde jag att få hem postern med älgen då det känns som att den passar extra bra i ett norrländsk hem!





Här får man ett bättre helhetsintryck av hur det ser ut med den nya fondväggen och Elsas hörna, känns som att jag nog mest fotar själva hörnan annars. Det är rätt trångt, så något mer än hennes själsäng får tyvärr inte plats där även om jag gärna skulle vilja ha någon mer förvaring, i stringhyllan får det inte plats så mycket mer än små finprylar!

 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ja va snyggt!! Älskar er tapet😃 Visst är det kul att byta ut ibland, kan göra stor förändring för rummet! Ha en fin dag!

Svar: Tack snälla du och detsamma :)
Elin

2014-07-03 @ 05:29:33
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag älskar också att byta ut detaljer, det förändrar ett helt rum. Superfina bilder.

Svar: Tack snälla du! Jag håller med, bara att flytta om lite grejer så känns det som att man har köpt nytt :)
Elin

2014-07-07 @ 10:56:57
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Emelie Holm

Väldigt snygg stil! Har du varit på Mitt Möllans vårmarknad någon gång? Påminner mycket om de konstnärer som ställer ut där :)

Svar: Tack snälla! Nej där har jag inte varit, lät spännande så tack för tipset!
Elin

Postat av: Satja

Hej! Jag satt och tittade på lite inredningstips och kom till din sida. Jag ska måla väggarna gula och har en mörkgrå soffa till. Nu tänkte jag köpa lite detaljer som kuddar/ filt/ ljusstakar och gardiner. Såg dina kuddar du hade i din soffa. Får jag fråga var du har köpt dem? Du verkar kunna det där med färger. Vilka färger passar till ljusgul väggfärg och mörkgrå soffa? Hade blivit jätteglad för svar.

Svar: Hej! Tack snälla du! Kuddarna kommer från Fine little day (granarna), Ferm living (har sytt själv av tyg) och lagerhaus till exempel! Jag skulle nog köra på neturalt som svart, vitt och ljusgrått och nån färgklick till, kanske senapsgult. Lagerhaus, ellos och hm home brukar ha fina billiga!
Elin

2014-07-10 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0