Elsas julklappar

Publicerat: 2014-01-03 Kl: 12:21:00 | I kategori: Allmänt |





Mina barn måste ha varit väldigt snälla i år, för deras julklappshögar var vääldigt stora. Jag hade inte tänkt köpa så mycket till Elsa eftersom hon är så liten, men det är ju så himla kul att få köpa fina barngrejer så det spårade nog ut!  Vi firade julafton hemma hos oss, tio vuxna och två barn så det kanske inte var så konstigt att de fick så mycket julklappar båda två. Jag tänkte börja med att visa Elsas paket, tack så mycket till våra familjer som köpte så mycket fint!




Dessa två kuddar beställde jag från England just innan jul, de kommer från Bla bla kids och är helt underbara. Stora, stickade och mjuka och kommer att passa bra i Elsas säng, även om storasyrran säkert kommer att låna dom..



Den fina lilla dockan beställde jag samtidigt som kuddarna, den kommer från Lapin and me och är så himla söt! Till höger ses två fina pyjamaser, en från Polarn o pyret och en från Lindex, och ett par söta strumpor.



Dessa saker var så fina alla tre, en aktivitetsleksak från Skip hop, en virkad musikmobil från Littlephant och en musikmobil i form av en uggla från SillyU.



Den fina vadderade babyfilten från Ferm living har jag köpt från Miniroom. De två sakerna till höger har Alva valt ut till sin lillasyster helt själv då hon var med sin mormor på Babyproffsen. Alva älskar sina snuttar så att hon skulle köpa en snutte till lillasyster var självklart, men så hade hon så gärna velat köpa aktivitetsleksaken också, så gulligt♥



Jag har köpt massor av fina kläder från Småfolk nu på mellandagsrean till 50-60%, jag ska visa sen när jag fått hem allt. De här köpte jag från Jollyroom, 88 kr st för bodysen vilket är ett bra pris då de kostar 199 i vanliga fall!



Till vänster ses en jättefin skallara som jag köpt från @pysselpralinen på instagram, och till höger är det lite smått och gott. En snutte, tossor och en leksak från Kalikå!
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Barnsaker och bebiskläder är livsfarligt! Man kan inte köpa nog mycket ;)

Svar: Hehe nej jag håller med, synd bara att Elsa inte har något eget rum för nu får det inte plats mer i hennes säng, det enda platsen hon har till sina grejer ;)
Elin

2014-01-03 @ 15:29:20
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Jennie Johansson

Jätte fina julklappar!! Säger som tidigare, man kan inte köpa för mycket. :)

Svar: Tack! Hehe nej jag håller med, det finns ju så mycket fina barngrejer att man blir galen nästan :)
Elin

2014-01-03 @ 19:14:59
URL: http://jennieshemochhjartan.blogg.se
Postat av: Therese

Så söta och fina julklappar! :)

2014-01-04 @ 00:27:39
URL: http://theresejo.blogg.se
Postat av: Sofia - mamma till Amanda och Olivia

Fina saker! Håller med om att det är svårt att begränsa inköpen till barnen, haha, oavsett ålder. :) Amanda fick ängelklänningen från Småfolk i julklapp (som även Olivia hade som liten) och hon blev jätteglad. Den är så fin!

Svar: Ja det är ju mycket roligare att köpa till barnen än till vuxna, och i år skulle vi inte köpa till så många så då gick jag all in till barnen ;) Ängelklänningen är jättegullig, har köpt massar av nytt småfolk nu på rean! God fortsättning på er! kram
Elin

2014-01-05 @ 00:44:50
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Johanna Retrolover Alm

Åh wow!!!

2014-01-05 @ 11:26:52
URL: http://retrolover.blogg.se/
Postat av: hos familjen vanlig

Härliga o fina saker.... här märktes att Love är nr 3 för han fick inte särskilt mycket. Men det gör ju inte så mycket för vi har saker så det räcker :)
kram j.
PS. titta in hos mig o var med och tävla om ett presentkort hos pleasemum.se

Svar: Hehe nej förstår att det är svårt att köpa till en tredje, allt finns väl redan hemma! Jag funderar redan på hur man ska göra med större saker som dockvagn och dockhus, Alva har det ju redan så känns onödigt att köpa nytt till Elsa, men samtidigt blir det tråkigt när hon är vuxen och inte har något sparat för att Alva ägde allt! Ska kika in hos dig och kolla tävlingen, det lät som nåt för mig! kram
Elin

2014-01-05 @ 17:06:56
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0