Om elina studio!

Publicerat: 2014-02-18 Kl: 22:32:03 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |





Nu när jag är mammaledig så har jag tyvärr inte så många minuter över till mitt företag elina studio, men det är så roligt att det ändå trillar in några beställningar varje vecka trots att jag varken hinner rita nya motiv eller marknadsföra mig som jag skulle velat. Det kliar verkligen i fingrarna efter att få sätta mig ner och rita för jag har massor av idéer som jag vill prova, både gamla motiv som måste göras klart och helt nya. Men de få tillfällen jag kan sätta mig vid datorn några minuter går åt till att skriva fakturor och paketera ordrar, mer än så hinner jag inte för tillfället då bloggen också tar mycket datatid.

Men några nya produktbilder har jag lyckats fota, det är flera motiv på min hemsida som inte har produktbilder än men jag får ta lite i taget. På bilderna ses mitt motiv "godnattmolnet" som finns i rosa och blått. Jag började även på en variant som gick i grått och mint för några månader sedan men den blev aldrig riktigt helt klar så vi får se hur det blir med den!




Iallafall, jag tänkte mest tacka till er som köper mina grafiska tryck, och till er som besöker bloggen för första gången så kan man köpa dem på min hemsida www.elinastudio.se , kika gärna in!




Kommentarer
Postat av: hos familjen vanlig

Snart måste jag nog sätta mig ner och beställa... har inte blivit av för vi har inte haft plats i barnens rum men nu har jag gjort om lite.... och snart får nog stora J eget rum och då kan det ju också va mysigt att fixa lite nytt.
Såg att du har svamp-lampan, är du nöjd med den, dvs lagom sken? Funderar på om jag vill ha den eller kaninen, eller kanske båda?
kram j.
Glömde ju... superfina prints med molnet såklart

Svar: Tack så mycket! Vad kul att få fixa lite i barnrummet, det är ju klart det roligaste rummet ;) Svamplampan tycker jag ger lagomt sken om man inte vill ha så ljust, men blir väldigt rosa (såklart), inte så diskret så jag funderar själv på en kanin istället!
Elin

2014-02-19 @ 10:39:37
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0