En massa pyssel!

Publicerat: 2014-02-17 Kl: 14:10:00 | I kategori: Pyssel / DIY |





Jag upptäckte häromdagen att det är något fel på min pysselkategori här i bloggen, den har nämligen inte blivit uppdaterad på drygt ett år! Jag har gjort flera pysselinlägg och lagt dem i kategorin pyssel, men det verkar vara något fel just där för inläggen hamnar bara i arkivet men inte i någon kategori.

Så ni som besökt bloggen för första gången och tänkt att "oj vad kul, här är det någon som skriver att hon gillar pyssel!" och tyckt att det är lite konstigt att det inte fanns några inlägg i pysselkategorin - nu är det fixat. Eftersom det inte gick att flytta några inlägg till pysselkategorin trots att jag försökt flera gånger har jag gjort en helt ny kategori och flyttat över alla inlägg jag hittat dit. Något kan säkert vara missat eftersom jag inte orkar kolla igenom varenda månad, men de flesta ska nog ligga där!

I kollaget ovan ses bilder på några av alla mina pysselprojekt genom åren, bland det första jag gjorde var att sy ugglorna till Alva. Då för några år sedan tyckte jag att de var rätt fina och jag fick massor av mail från folk som ville att jag skulle sy till dem, troligtvis för att det inte fanns så många som gjorde ugglor då. För nu i efterhand när det är så himla många som börjat sy ugglor själv så ser jag ju att mina inte alls var så fina haha..

Annars har det blivit väldigt mycket moln och vimplar genom åren. Konstigt att jag inte tröttnat på moln än, jag hittade ett inägg från 2010 där jag skrev om hur fint jag tyckte att det var med just moln men jag älskar det fortfarande! Vimplarna i papper har också hängt med i flera år, de har jag dock tröttnat på för länge sen. Inte just vimplar alltså, men att ha haft dem i samma färg i Alvas rum i flera år. Vissa saker finns inte ens kvar så då är det lite kul att kunna kolla tillbaka i bloggen, fågelholken i papper och några förvaringslådor som jag klädde med moln kom i vägen för Alvas starka nypor för några år sedan.. Små barn + pyssel i papper = inte så bra kombination!



 


Kommentarer
Postat av: jk

Hej! Har tävlingen avslutats?

Svar: Hej! Ja den är avslutad men jag har inte hunnit dra vinnaren än! Mvh Elin
Elin

2014-02-17 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0