Ny leksaksförvaring!

Publicerat: 2014-12-08 Kl: 12:36:34 | I kategori: Barnprylar |





Jag antar att vi inte är dom enda som har vardagsrummet översvämmat av leksaker, och speciellt då Elsa inte har något eget rum så är det vääldigt mycket leksaker, böcker och diverse gosedjur som ska få plats. Jag älskar verkligen alla fina tygkorgar som blivit poppis de senaste åren, så smidigt att bara ösa ner alla leksaker på kvällen!

I veckan utökades vår förvaringssamling med ännu en korg, en mintfärgad harlequinmönstrad från Nobodinoz. Lite tjockare tyg och med snörning längst uppe så att man kan stänga igen den om man vill, blev väldigt nöjd med mitt köp!

 



Nej man kan väl aldrig ha för mycket förvaring, de andra korgarna på bilden överst kommer från House doctor och Ferm living.


Hoppas att ni har en fin start på veckan! Själv är vi lite halvtrötta då Elsa varit sjuk några dagar och knappt sovit på nätterna, och hon sover väldigt dåligt i vanliga fall också så när det kommer en natt då man knappt får sova alls så blir man helt knäckt. Förresten, kika gärna in på min instagram där jag har en fin giveaway i samarbete med Småfolk ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

den är så fin! Skulle passa så fin här hemma med :)
Kram

2014-12-08 @ 16:23:18
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Lisen

Superbra och snygg förvaring💞

2014-12-10 @ 15:17:52
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO
Postat av: C A I A . S E ❤

Så himla fina!

2014-12-13 @ 23:06:26
URL: http://caia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0