Sponsrad video i samarbete med Åhlens - Barnen bestämmer!

Publicerat: 2014-08-26 Kl: 18:54:00 | I kategori: Barnkläder |


 



Ni som följer min blogg vet att jag älskar barnkläder, gärna färgglatt och med roliga mönster.
När jag var på stan häromveckan såg jag Åhlens nya kampanj och fastnade direkt, tycker den är helt underbar! Så när jag blev förfrågad om att visa kampanjen här i bloggen kändes det helt rätt, annars brukar jag tacka nej till det mesta men den här videon blev jag så glad av!

Kampanjen som heter Barnen bestämmer går ut på att hylla barnens fantasi och mod, det är alltså barnen själva som har fått bestämma sina outfits - både kläder, hår och ansiktsmålningar och så får de berätta lite om vad de gillar och som alltid så har ju barn så klockrena citat och säger så härliga saker!

I kampanjen så kallas barnen för små kreativa genier och jag kan bara hålla med. Jag fascineras och förvånas nästan varje dag av Alvas fantasi, hon kommer på de mest otroliga lekarna och klär ut sig till allt möjligt. Jag tyckte att det var en sån rolig idé med att låta barnen berätta om sina kläder, så jag gjorde en liten intervju med Alva om vad hon tycker om för kläder nu som fyraåring!

 
Har du några favoritkläder?

Ja jag gillar mest klänning och kjol, byxor tycker jag bara är onödigt. Sen är det bra med fleecejacka och overall så att jag kan vara ute och leka, snart är det ju vinter.

Brukar du klä ut dig till något?

Jag gillar att klä ut mig till fe och prinsessa och Pippi Långstrump. Eller nej förresten, bara fe. Eller nej, fe och prinsessa. Jag gillar inte att klä ut mig till Pippi längre för det är så mycket kläder man måste ta på, det är så jobbigt.
 
Vilken är din favoritfärg?

Jag gillar alla färger men mest gillar jag rosa och grön och lila. Och blå. Men mest rosa och lila för det finns så många vackra blommor som är det. Jag gillar INTE svart, det tycker jag är fult.

Men jag brukar ju ofta ha svarta kläder, tycker du inte att mina kläder är fina?

Nej mamma, dom svarta tycker jag är fula. När du har på dig svarta kläder ser du ut som en stor svart .. SVAMP  *gapskratt* . Och när man äter svampen så får man ont i magen. * ännu mer gapskratt*


Ja men tack för den Alva, härligt att barn är så ärliga haha. Kika in på videon för att se vad barnen i kampanjen säger om sina kläder!

Det här är ett inlägg i samarbete med Åhlens, men innehållet är helt mina egna ord och åsikter.

Sponrat inlägg



Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha, gulliga Alva!
Måste ta och fråga mina ungar samma frågor ;)
Kram

2014-08-28 @ 10:28:31
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0