Nya motiv från elina studio!

Publicerat: 2014-08-28 Kl: 16:09:40 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |




Det har tagit många fler månader än jag trodde, men nu har jag hela sex nya grafiska tryck till salu! Valen är helt ny och finns i mint och rosa, och de andra är äldre motiv som jag har ritat i nya färgkombinationer. Det är ju så fint med mint, och eftersom Elsa har den mintfärgade Fermliving-tapeten i sin hörna blev jag lite inspirerad att rita passande tavlor dit!

Förutom dessa nya så håller jag på att rita på fyra nya motiv till, jag har så himla många idéer men tyvärr inte så mycket tid att rita så vi får se när dessa dyker upp. Jag kan iallafall avslöja att de bland annat innehåller en panda ,en glass och en enhörning.. 

Mina motiv finns i A4 och 30x40 cm och kostar 150 respektive 195 kr, och finns att beställa på min hemsida www.elinastudio.se så kika gärna in!




Ett av mina populäraste motiv Godnattmolnet finns nu alltså även i svart och mint! Sen tidigare finns det även i rosa och blått.



Apor med ballonger och Elefanter på lina var de första två motiven jag ritade överhuvudtaget när jag startade mitt företag 2012, men de hänger med än! Sen tidigare finns de i rosa, blått och gult.


Så kika gärna in på Elina studio om ni vill beställa, och de finns även att köpa hos Miniroom.se i den större storleken!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0