Moln i rosa och guld!

Publicerat: 2014-08-31 Kl: 22:57:36 | I kategori: Hemma hos oss - Alvas rum NYA LÄGENHETEN |





Jag kom på att jag aldrig faktiskt visat Alvas nya vägg här i bloggen efter att den blev klar för en månad sedan, däremot har det varit massor av bilder på instagram som vanligt! Jag satte ju upp molnen när hon inte var hemma, och som tur var så tyckte hon att det blev jättefint! Varje gång vi haft besök här i augusti har hon velat  visa för alla hur vackert det är i hennes rum ♥

Bilderna är tagna samma dag som jag satte upp dem men det ser ganska likadat ut fortfarande förutom att det byts plats på alla gosedjur varje dag, och så brukar jag roa mig med att möblera om i hennes hyllor också..





Hela väggen gjordes om eftersom jag tog ner tavlan från Littlephant som hängde där tidigare och satte dit Pirum parum, och så kom de här hushyllorna upp och den andra hushylllan fick flytta ovanför docksåpet på andra väggen. Jag älskar verkligen kombinationen av rosa och guld, tycker det blev så fint!




Den fina guldkronan kommer från Hm, de underbara samlardockorna är Sonny angels och ullbollsgirlangen har jag gjort själv!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så fint! Och gillar bollgirlangen du gjort :)
Kram

2014-09-01 @ 07:41:34
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Det blev jättefint! :)

2014-09-01 @ 10:18:37
URL: http://blogg.loppi.se/mamabeatrice
Postat av: Katarina

Superfint med molnen:) Vill se på plats, kommer gärna förbi när vi känner oss piggare. Puss gumman!

2014-09-02 @ 18:40:37
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Men gud så fint. Nu blir jag sugen på att göra om.

2014-09-03 @ 12:19:17
URL: http://lilith.se
Postat av: Hanna Eriksson

Va fint! Måste bara fråga vart du köpt tapeten?
Mvh Hanna

Svar: Tack snälla! Det är wallstickers som jag köpt från Urbanwalls.com, mvh Elin
Elin

2016-12-06 @ 14:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0