Nya plagg från Småfolk sommarkollektion!

Publicerat: 2014-04-06 Kl: 19:02:22 | I kategori: Barnkläder |





Nu måste jag få berätta något väldigt roligt och spännande! Ni som följt min blogg några år vet att jag älskar barnkläder från Småfolk. Beroende kanske är ett mer passande ord, för kollar man in min barnklädeskategori här på bloggen så består den nog av 80 % Småfolk, jag har helt enkelt inte hittat något annat märke som har lika fina mönster och färger, och jag gillar både materialet och modellen på kläderna.

Så jag kan inte riktigt beskriva hur glad jag är över att ha blivit tillfrågad av just Småfolk ifall vi ville testa lite kläder från deras nya sommarkollektion! Jag skulle nog till och med vilja jämföra det med att om Zlatan skulle höra av sig till sitt största fan ungefär.. Så det ville vi såklart, och jag kände mig som ett barn på julafton när vi fick hem ett stort paket i början av veckan till Alva och Elsa med massor av fina plagg!




Tre stycken t-shirts till Alva, de är i ett tunnt strechigt tyg som jag verkligen gillar, sitter jättebra på! Mönstrena är superfina som alltid, äpplena är ju deras klassiker och denna cerisa färg var verkligen fin!



Alva fick även en mjuk jeanskjol och strumpor, och till höger syns en närbild på det fina landskapsmönstret!



Till Elsa så kom den här underbara jordgubbsklänningen, jag riktigt längtade efter sommaren när jag såg denna! Byxorna är tunna och stretchiga och ser ut att vara en jättebra modell, lite stora dock så de sparar vi här hemma ett tag till.



Elsa fick även en jättefin bodysuit med fjärilar, och till vänster syns en närbild på Alvas t-shirt.


Men vet ni vad det bästa är? Jag har nämligen också en hel hög med kläder som jag kommer att lotta ut till er läsare! Jag kommer troligtvis att ha två stycken giveaways, en på bloggen och en på instagram med totalt fyra vinnare för jag tänkte göra några små paket med ett par plagg i varje paket. Jag skriver självklart ut både här i bloggen och på instagram när det är på gång, men någon gång under den kommande veckan kommer den första utlottningen att ske!


Här kan man kolla in Småfolks sommarkatalog för att se på resten av plaggen som finns i denna kollektion, och om man vill följa dem på Instagram så heter de @s_m_a_f_o_l_k.

Så ett stort tack till Småfolk ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt! Och inte mer än rätt så många fina ord som du skrivit om dem :D Och jag håller med dig om vart enda ett, älskar också deras kläder. Uppskattar att de även har en stor del kläder som uppfattas som unisex.

Svar: Tack, ja det känns superkul! Jag håller med om att jag skriver om dem väldigt ofta, men hade ingen tanke på att de skulle hitta till min blogg på så sätt :) Men superkul att de faktiskt hittade hit!
Elin

2014-04-06 @ 22:33:25
Postat av: Pernilla

Så roligt! Verkligen glada och fina kläder!
Ser fram emot utlottningarna!


Svar: Tack, ja det känns verkligen kul! Just nu ligger det två utlottningar på instagram, och på bloggen kommer det upp nästa vecka!
Elin

2014-04-06 @ 23:34:21
URL: http://nillanyfiken.blogspot.se
Postat av: Jossan

Åh så roligt för dig!
Ja de har verkligen superfina kläder och det är tack vare dig jag upptäckt dem.

Kram Jossan

Svar: Men vad kul att jag fått dig att upptäcka småfolk, välkommen att bli beroende hehe ;)
Elin

2014-04-07 @ 03:15:27
URL: http://blogg.loppi.se/elsasdagbok2013
Postat av: Caroline, ung tvåbarnsmamma!

Vad roligt, håller med om att dom har super fina kläder! :)

Svar: Tack, Ja det känns superkul :)
Elin

2014-04-07 @ 14:54:31
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/caroline/
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Så fina kläder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0