Mina finaste!

Publicerat: 2014-04-09 Kl: 20:27:56 | I kategori: Elsa 0-1 år |





Mina finaste tjejer ♥ Jag hade ju tänkt att jag skulle skriva en liten uppdatering om Elsas utveckling varje månad, men det har jag visst inte hunnit med alls. Tror inte jag skrivit något sen hon var tre månader, och nu är hon nästan fem, kan någon stanna tiden lite tack!

Det blir ingen uppdatering idag heller, jag satsar på att hinna skriva ner några ord till femmånadersdagen nästa vecka. Men några fina bilder hinner jag med iallafall, det är inte så ofta jag lyckas fånga båda två på samma bild! Elsa har blivit mer blond än brunhårig som hon var innan, det syns ganska mycket på bilden ovan så vi får väl se om hon blir brunhårig som Alva eller inte!





Bägge tjejerna har kläder från Småfolk, Elsas fina pyjamas köpte jag från Hjärtat mitt i vintras på mellandagsrean, och Alvas klänning minns jag faktiskt inte vilket shop den kommer ifrån, men det är hennes favoritklänning just nu!

På instagram har jag just nu två stycken giveaways där man kan vinna några plagg från Småfolk i storlek 86, så kika gärna in och var med ni som har Instagram, jag heter @elinochalva där också! För er som inte har Instagram så kommer det upp en giveaway här i bloggen någon gång under nästa vecka istället.




 
 

Kommentarer
Postat av: Jullan

Fina fina tjejer i fin fina kläder! :) Pyjamasen som Elsa har är verkligen superfin. :) Jag får ge mig till tåls eftersom jag inte har Instagram och nu med två små kottar hemma så känns det inte som att jag någonsin kommer att hinna skaffa det heller.;)

2014-04-10 @ 21:37:12
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: jenny - gravid & mamma i nashville

Så fina de är! Och jag älskar Elsas outfit! SÅ gullig!!

2014-04-11 @ 19:42:51
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Boosse

Vilka godingar. Alva skiner, som den stoltaste storasystern i stan :)

2014-04-15 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0