Lite finheter till Elsas hörna!

Publicerat: 2014-04-01 Kl: 20:49:17 | I kategori: Hemma hos oss - Elsas hörna |





Jag har nämt tidigare att Elsa inte kommer att få något eget rum, vi har helt enkelt inte något rum över. För någon som tycker att barnrum är det absolut roligaste som finns i hela världen ungefär så är det ju ganska tråkigt, och jag har för länge sedan redan ritat upp hela hennes framtida rum i mitt huvud. Men nu så har jag satt igång ett litet annat projekt istället, hon ska nämligen få en liten barnhörna i vårt sovrum!

En liten fondtapet från Ferm living, harlequin i mint ska upp imorgon, och så tänkte jag mig någon liten hylla också att ställa hennes saker i. Det kommer att bli så spännande att se hur slutresultatet blir, ett barnrum fast i miniminiversion haha. Det är alltså en pytteliten vägg, lika liten som hennes spjälsäng så det blir en vääldigt liten hörna med i princip bara sängen, men jag får väl dekorera väggen istället. Men Alvas rum är mycket mindre än vad man tror när man ser det på bild, så att få in en säng till i hennes rum känns helt omöjligt och så kommer ändå säkert Elsa att sova i vårt rum ganska länge till.




Honeycombs från Lagerhaus, och så den fina nattlampan från Lapin and me!



Miniprints från Fine little day, och så min favorittapet från Ferm living. Jag har riktigt funderat så det knakar efter en liten vägg att få tapetsera med denna och tror att det kommer att bli jättebra! Både nattlampan, miniprintsen och tapeten har jag förresten köpt från Miniroom.se.


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan jo du verkar liksom jag vara förtjust i molntryck :) tänkte därför tipsa om kg design silicon underlägg, du kanske redan har dom? Väldigt fina iaf!

Svar: Vad gulligt att tipsa mig! Jag har sett dem tidigare men har aldrig kommit till skott, vi är så dålig på att använda underlägg här hemma men ska nog börja med det nu när Elsa ska börja äta riktig mat om några månader :)
Elin

2014-04-01 @ 22:40:37
Postat av: Boosse

Älskar lampan. Jösses vad söt!!!

Svar: Ja visst var den gullig :) Alva gillade den hon med men tror hon ska få en sån där kaninlampa istället, gillar dem med!
Elin

2014-04-15 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0