Påminnelse om att tävla om ett presentkort värde 1500 kr!

Publicerat: 2013-10-14 Kl: 20:47:32 | I kategori: Inredning |






Imorgon kväll (tisdag) avslutas min tävling i samarbete med Photowall där man kan vinna ett presentkort värde hela 1500 kr, så jag tänkte bara påminna om att tävla innan det är för sent! Här hittar man tävlingen. Hos Photowall finns över 3000 olika fototapeter från över 40 olika designers, och ovan syns några av mina personliga favoritformgivare! De två översta bilderna kommer från Fine little day, och de två understa kommer från Mini Empire. (Alla bilder är lånade från Photowalls hemsida.)

Jag hämtade faktiskt ut ett nytt print idag som jag beställt från just Mini Empire, hur fint som helst och kommer att passa perfekt i vardagsrummet med de nya kuddarna som jag sydde i veckan! Jag har inte hunnit fota än med vanliga kameran, men det finns en bild på min instagram @elinochalva för den som är nyfiken!



 

Kommentarer
Postat av: Nina Barksenius - Healthy Heroes

Söt blogg måste jag säga! Ha en bra dag ^^

2013-10-16 @ 13:02:56
URL: http://healthyheroes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0