Godnattmoln och cirkus till salu!

Publicerat: 2013-11-09 Kl: 12:27:04 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |




Godnattmolnet i rosa! A4 kostar 150 kr och 30x40 cm kostar 190 kr. Bilden visar ett print i storleken 30x40.



Godnattmolnet i blått. Bilderna blev lite dassiga i färgerna, de ser mycket finare ut i verkligheten! Det är så svårt att fota nu när det börjar bli så mörkt och grått ute, verkligen lättare på sommaren när det är ett helt annat ljus.


Nu finns det två nya motiv till salu, godnattmolnet som finns i rosa och blått, samt cirkusen! Alla mina motiv går att kika på och beställa via min blogg om man går in på "mina barntavlor" i vänstermenyn, men en hemsida är på gång och jag hoppas att den ska vara klar under nästa vecka! Men än så länge är det bloggen som gäller alltså.


 

Cirkusen! Denna är mycket finare färger i verkligheten, men jag orkar inte fota om så det här får duga! På bilden ses ett print i A4.

 
Hoppas att ni alla får en fin helg ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0