Ett paket från Blafre

Publicerat: 2013-11-24 Kl: 18:04:52 | I kategori: Barnprylar |





Idag hämtade Andreas ut mitt paket från Blafre som legat på postinlämningen och väntat hela veckan, och allt var superfint precis som väntat! Som jag skrev tidigare så sökte Blafre testpersoner på Instagram som ville handla från deras nya internationella webshop för att sen lämna en utvärdering, och jag anmälde mig såklart! Leveranstiden var väldigt snabb, 3 vardagar tog det bara att få paketet och innehållet är ju som sagt superfint.





Jag älskar Blafres retromönster, speciellt rådjuren och ugglorna är en favorit sedan tidigare. Jag beställde en anteckningsbok med rådjur samt två presentpapper med rådjursmönstret och cirkusmönster. Jag har flera stycken papper sedan tidigare som jag använt i diverse pysselprojekt som tex vimplar, burkar och som tapeter i Alvas hushylla. De har varit svåra att få tag på här i Sverige så det är verkligen toppenbra att de nu går att beställa.





Blafres plåtburkar finns i massor av olika storlekar och modeller, och Alva har flera stycken sedan innan. Just den här gula med rådjur på bilden har jag spanat på länge men den har alltid varit slut, så den blev jag himla nöjd över att den fanns i webshopen! Sen blev det ett fint pennfodral och en stor plåtlåda med ugglor också. Den ska Elsa få ha som minneslåda där jag ska lägga första bodyn och alla andra minnesgrejer man samlar på sig. Alvas minneslåda är proppfull, så kanske att hon också får en sån här plåtlåda då den är lite större än hennes gamla som är i A4 storlek, denna är några centimeter större!


 

Kommentarer
Postat av: Desireé @homeanddesire

Vi har en likadan låda, men den är tom just nu! Har också tänkt göra såna "minneslådor" men inte blivit färdig... Kanske att dessa får agera som det :)

2013-11-24 @ 22:00:33
URL: http://www.homeanddesire.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0