Äntligen Blafre!

Publicerat: 2013-11-14 Kl: 12:07:29 | I kategori: Barnprylar |




Eget kollage med bilder lånade från Blafre.com



Ett av mina favoritmärken när det kommer till barnprylar är norska Blafre, och i veckan har de äntligen börjat sälja internationellt via sin webshop! Det är några specifika prylar som jag försökt hitta här i Sverige men som varit slut överallt, men i deras webshop finns ju i princip allt! Jag köper tex alltid deras fina omslagspapper på Room när jag besöker Stockholm typ en gång per år och använder i diverse pysselprojekt, men nu finns de alltså att beställa istället. Rena rama julafton..

På instagram kunde man häromdagen anmäla sig som testperson för deras nya webshop, då fick man en rabattkod på ett köp och ska sen utvärdera vad man tycker om webshopen och leveranstiden. Såklart jag anmälde mig, och nu har jag klickat iväg en liten beställning som jag ser fram emot!


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Aldrig hört talas om innan men det låter som något jag genast måste spana in! :)

2013-11-14 @ 13:16:07
URL: http://beaverholk.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Åhh! det där måste jag kolla upp. För det har jag helt missat :)
Kram

2013-11-14 @ 13:52:57
URL: http://www.elinteg
Postat av: Linda - Smällkarameller och Karuseller

Vilka fina saker, bra tips! Fina färger och mönster. Där får man kika in när knodden har kommit. :)

Postat av: Elina

Men åh vad mycket fint! Längtar ju inte direkt mindre till vi skaffar smått själv!!

2013-11-16 @ 05:03:53
URL: http://polciirkeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0