Vinnaren av en stockholmsweekend!

Publicerat: 2013-03-26 Kl: 20:32:00 | I kategori: Tävlingar |


Först och främst, ett stort tack till alla som deltog i tävlingen om en Stockhomsweekend med resa, boende och stockholmskortet värde 4860 i samarbete med Castanea vandrarhem! Stort tack såklart även till Castanea! I vanliga fall brukar jag själv dra en vinnare men eftersom den här tävlingen hade ett sånt värdefullt pris så är det Castanea som har läst alla era motiveringar och valt en vinnare. Idag har jag fått veta vem som vann och nu ska jag presentera vinnaren!
 
Ett stort grattis till Lottizdays - fyrabarnsmamma som vann med den här motiveringen. Hoppas att ni får en toppenhärlig weekend i stockholm!




Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jag finner inte orden, kan knappt tro det är sant. Vann jag verkligen? Men jo där står mitt namn. Har nypt mig i armen flera gånger nu, men jag sover inte. Wiiiii, jag vann. TACK, tack, tack!

2013-03-26 @ 22:46:16
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0