Lite blandade helgsysslor!

Publicerat: 2013-03-18 Kl: 21:31:00 | I kategori: Instagram |




Lite blandade bilder från veckan på Instagram, elinochalva heter jag där också. 


Den här helgen har varit både bra och dålig kan man nog säga. Jag var ledig från jobbet och solen sken, så vi hann vara ute rätt mycket på lördagen vilket var tur, för på lördagskväll fick Alva magsjuka stackarn. Andra gången på mindre än en månad, men som tur är så gick det över efter bara några timmar. Men det var ju lite ironiskt att jag postade bilden på soffan på instagram, och en timme senare så blev Alva sjuk på just det stället. Så lördagskvällen och in på natten spenderades med att sanera och tvätta istället för med chips och dip framför en film som jag hade tänkt.
 
På söndagen firade vi Andreas som fyllde år, hipp hipp hurra ♥ men tyvärr fick vi ställa in kalaset även om Alva var helt pigg igen. Men vi bakade en tårta och slog in paket som vi uppvaktade med! Alva ska ju göra exakt allt själv nu för tiden så hon klippte presentpapper och slog in några paket utan att jag fick hjälpa till. Jättefina, jag lovar ;)  Roligast var ju att hon jättestolt slog in Andreas (alltså hans noppiga gamla) mössa som hon sen gav. "Titta pappa du får din mössa i present" sa hon stolt!" 





Idag har vi varit ute och åkt lite bob, och så har jag packat beställningar! Superkul att så många av er har utnyttjat mitt erbjudande om TAG 2 BETALA FÖR 1 på mina grafiska tryck till barnrummet, det gäller som sagt ända fram till söndag! Några motiv har jag bara några enstaka kvar av men jag kommer såklart att beställa in fler sen när det tar slut. Det kan dröja några veckor bara, jag vill rita klart några motiv innan jag gör min nästa beställning hos tryckeriet.

Roligast tycker jag det är att alla motiv har sålt bra, det är ingen som är någon överlägsen favorit utan jag har sålt många av både rosa, blå och gula. Elefanter, apor, rådjur, rävar och ugglor. Otroligt kul!



 


Kommentarer
Postat av: Dad4Life

Men guu så fint ni har det :)

Svar: Tack så jättemycket, vad kul att höra :)
Elin

2013-03-18 @ 22:02:51
URL: http://fames.se/dad4life/
Postat av: Katarina

Oj va trist med magsjuka igen... Men ni ser ut att ha haft en fin familjehelg ändå! Tur i oturen oxå för oss att jag blev lat och inte orkade komma förbi i lördags... brukar ju smitta ganska lätt mellan barnen iallafall. Tar gärna en simtur eller promenad eller lekträff när som helst! Kram!!

2013-03-19 @ 10:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0