Littlephant i större storlekar!

Publicerat: 2013-06-05 Kl: 20:48:16 | I kategori: Barnkläder |



Eget kollage och alla bilder är lånade från Lindex.com


Jag fick en trevlig överraskning igår när vi besökte Lindex för att köpa leggings till Alva,
Littlephant hade nämligen släppt en kollektion kläder till större barn också, i storlek 86-116! Det kanske funnits ett tag redan men jag har ju som sagt inte shoppat barnkläder på några månader så det hade jag helt missat!

Alva älskade Littlephantböckerna när hon var mindre så jag ville gärna köpa en tunika till henne och valde den uppe till vänster, men Andreas stoppade mig eftersom den var vit, och det hade han ju rätt i. Vitt är nog inte den bästa färgen till Alva med tanke på hur skitig hon är varje dag efter förskolan, hon är alltid brungrå av sand och smuts både i ansiktet och på kläderna.. Däremot kanske det blir den gröna eller den prickiga med Kanina istället! Leggings kom vi iallafall hem med en hel hög av, Alva kunde inte ha ett enda par sen förra sommaren så det är tur att Lindex har ta 3 betala för 2. 




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas det kommer i ännu större storlekar, dottern är ju precis på gränsen och kan kanske ha 116 ett tag till men behöver egentligen storleken större.

Kram Sanna

2013-06-05 @ 21:18:44
URL: http://mammasvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0