Småfolk rea!

Publicerat: 2013-07-03 Kl: 20:07:00 | I kategori: Barnkläder |


 
Eget kollage med bilder lånade från respektive webshop ovan. Vissa saker kan säkert ha sålt slut, det brukar gå fort! Sen så såg jag precis när jag publicerat att vissa plagg är sänkta ytterligare idag sen jag gjorde kollaget, men orkade inte ändra. 
 


Nu har nog alla webshopar startat sin sommarrea vilket vi är många som gillar lite extra! Jag köper ju inga märkeskläder till ordinarie pris utan håller ut tills det är halva priset även om det brukar vara lite si och så med storlekar kvar. Men några fynd brukar jag göra, mellan sommarrean och mellandagsrean handlar jag i princip bara på tradera så när det väl är rea så brukar det bli lite mer på en gång. 

För några veckor sedan köpte jag några plagg, mest t-shirts till Alva från Please mum som redan då hade halva priset. Jag hade egentligen inte tänkt köpa något mer eftersom jag kände mig rätt nöjd över mina fynd, men sen igår när jag låg och nattade Alva så slösurfade jag på facebook och såg att Kompani knut hade halva priset på alla klänningar från Småfolk! Just klänningar brukar aldrig vara billigare än 199 kr (ordinare 349 kr typ) vilket är dyrt som det är, så klänningar köper jag i princip bara på tradera. Men nu låg alla klänningar på 149 -169 kr vilket gjorde att jag var tvungen att göra en beställning såklart! De flesta storlekar var redan slut, men tre stycken klänningar lyckades jag lägga i varukorgen medans Alva låg och snarkade, bland annat den lila kortärmade med ugglor!

Men nu kommer jag nog inte att reashoppa något mer i sommar utan väntar ett halvår innan det är dags för mellandagsrea. Om det inte blir någon superrea i slutet av sommaren det vill säga..
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0