HALVA PRISET PÅ ALLA MINA TRYCK!!

Publicerat: 2013-07-18 Kl: 19:53:00 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |





Nu kör vi ett sånt där supererbjudande igen, jag måste ju ha lite sommarrea jag också! Sen håller jag på att rita ett flertal nya motiv och vill göra lite plats på "lagret" innan jag beställer hem alla nya, på instagram uppdaterar jag lite mer om vad jag håller på att rita så följ mig gärna där, @elinochalva!

Det som gäller är HALVA PRISET på alla mina tryck! Erbjudandet gäller tom den 31 Juli och frakt tillkommer på varje order med 39 kr. De nya priserna är alltså:

 
Grafiska tryck A4 - NU 85 kr
Grafiska tryck 30x40 - NU 115 kr
 
Grafiska tryck A4 matt papper - Nu 75 kr (endast vissa motiv finns i matt)
Grafiska tryck 30x40 matt papper - Nu 98 kr (endast vissa motiv finns i matt)


Här kan man se alla mina tryck samt beställa
, och det är först till kvarn som gäller då några tryck håller på att ta slut. De som finns endast ett fåtal kvar av är rosa godnattugglan i A4 (endast 2 ex kvar), rosa godnattugglan i 30x40 (endast 4 ex kvar) samt ugglefamiljen i alla färger som finns ungefär 5-7 ex av varje kvar. Jag kommer att beställa fler av alla dessa när jag beställer mina nya motiv i slutet av sommaren, men då gäller inte erbjudandet längre så passa på nu! Detta erbjudande gäller endast här via min blogg och inte i min shop på Signerat.se.
 

Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Du har så fina tryck!!

Och jag kan inte heller det här med att designa bloggen. Men jag har en som fixar åt mig för billig peng ;)

Kram

2013-07-21 @ 12:59:48
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Elisia Johansson

Hej, Fin fina tryck du gör.
Ville bara tipsa om min tävling där du kan vinna ett gratis valfritt doptryck. Gå in på min blogg och kolla in :)

2013-07-24 @ 19:09:17
URL: http://bebismys.blogspot.com
Postat av: Therese

Hej. Vilka tryck finns till matt papper :)?

2013-08-18 @ 18:05:18
URL: http://joansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0