Sötaste små djuren!

Publicerat: 2013-01-10 Kl: 20:47:49 | I kategori: Inredning -Barnrum |




Bilderna är lånade och tillhör finaste webshopen Mokkasin.com


Nu är det ju så att Alva fyller tre år nästa vecka, även fast det nyss varit jul och hon redan blivit överröst med presenter den senaste tiden. Men det är ju inte hennes fel att hon fyller år just efter jul, så några födelsedagspresenter vill jag köpa ändå såklart även om det är lite svårt att bestämma vad vi ska köpa. De senaste dagarna har jag beställt några saker på internet, bland annat de helt underbara honeycombsen i form av gulliga djur som syns på bilderna ovan. De går att köpa hos Mokkasin och är designade av Ingela P Arrhenius! Inget man leker med kanske men jag tänkte använda dem som dekoration på Alvas kalas, och efter det får dom hänga i något hörn i hennes rum och vara fina bara!

Sen kan jag inte bestämma mig ifall jag ska köpa ett dockskåp till henne. När hon var tre månader gammal var vi i Stockholm på dop, och då såg jag världens finaste dockskåp som jag bara ville köpa bums och släpa med mig på planet hem, men Andreas stoppade mig. Då bestämde jag mig för att köpa det när hon fyllde tre år, och nu är det ju faktiskt dags! Det är ett dockskåp från Le toy van som jag har velat ha hela tiden, men nu undrar jag var tusan det ska få plats i hennes rum. Vi får se om det blir en beställning eller inte.

Annars har jag varit en sväng på stan nu med min fina mamma, middag på Bishops och lite födelsedagsshopping till Alva blev det! Ett memory och en film, och så kollade jag på lite spel men har inte riktigt bestämt mig helt hundra. Tack förresten för alla speltips jag fick i förra inlägget och på instagram ♥

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Verkligen söta djur!

2013-01-10 @ 21:43:54
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Mia - träning och småbarnsliv

Ja, supersöta! Gillar Ingela, hon gör ofta riktigt fina saker/mönster.

2013-01-10 @ 23:01:53
URL: http://miasmil.blogspot.se/
Postat av: Linda Cathrine Liljemalm

De var verkligen superfina de små djuren :)

2013-01-11 @ 09:05:09
URL: http://lindacathrine.se/
Postat av: Annasara

Jag väntar på att mina ska dimpa ned i lådan vilken dag som helst! Underbara :)
Trevlig helg!!

2013-01-11 @ 10:07:51
Postat av: Malin

Hej!

Dockskåpet kommer nog bli väldigt uppskattat.
Jag har fått hem mitt gamla och har gömt det under en duk, för att hålla småfingrar borta. Dock hittade Alfons (nyss fyllda 3) det och frågade: "mamma vad är det?" och ville promt börja leka med det och det va väldigt kul att se hur man kollade på alla små detaljer och fönster och allt. Det jag har funderat på sen jag fick hem det från min pappas källare är om jag vågar "tapetsera" om rummen i det. ( jag är ju 32 år så det har några år på nacken, men är fortfarande i toppskick utseendemässigt) Vad tycker du? Trevlig helg!

Svar: Vad kul att det är så fint skick fortfarande! Jag har ett gammalt nånstans hos mina föräldrar så tänkte leta fram det och se vilket skick det är då det inte blir något dockskåpköp till treårsdagen. Att tapetsera tycker jag låter jättekul, jag funderade på det ett tag men har ju inget dockskåp än 😉men jag tror inte det kan vara så svårt, jag har sett många som gjort det på nätet så det finns nog mycket info och tips att hitta! Om du gör det så får du gärna skriva om det var lätt, jag har ju en tendens att tro att allt ska vara så himla enkelt haha.. Kram elin
Elin

2013-01-11 @ 10:12:07
URL: http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com
Postat av: Sandra

Verkligen jättesöta:) Hur beställer man från deras sida??

2013-01-11 @ 21:44:08
Postat av: maria eek

Gud, så söta!

2013-01-11 @ 22:15:21
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Jag har precis startat en tävling i samarbete med Zandreas Värld där du kan vinna valfri barntavla :) Tavlorna är otroligt fina, självklart får du ha personlig bild/text samt välja färger och motiv o.s.v. Tavlan skrivs ut på fotopapper och skickas hem till dig utan kostnad om du vinner. kika in här och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2013/january/tavling-vinn-valfri-barntavla-fran-zandreas-varld.html

Kram

2013-01-13 @ 15:46:12
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Alltså butiken Mokkasin har så fantastiskt mycket fina saker!

Svar: Jag håller verkligen med, det är en stor favorit och man hittar alltid en massa nytt man vill ha när man besöker den, livsfarligt ;)
Elin

2013-01-20 @ 19:24:38
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0