Svartvitt i vardagsrummet!

Publicerat: 2013-02-11 Kl: 20:59:58 | I kategori: Hemma hos oss |






Nu är det inte mycket aktivitet här i bloggen, men fy tusan så trött jag är efter influensan eller vad vi nu drabbades av. Jag har jobbat hela helgen och förutom det så har vi även hunnit bjuda vänner på middag och sett melodifestivalen på lördagen, och igår så hade vi sån tur att vi blev bjudna på nybakt ananaspaj hos Anna och Jocke! Jag och Anna beställde ju en stoor beställning från Ikea som anlände i helgen, så det släpade vi hem till lägenheten igår kväll. Tyvärr har jag varit alldeles för trött för att ens rulla ut den nya mattan, och orkar jag inte ens inreda så är jag väldigt mycket tröttare än vanligt haha..

De här bilderna fotade jag för flera veckor sedan så jag slänger upp dem i stället i väntan på den nya mattan och lampan som ska in i vardagsrummet! Finstolen från Åhlens har ju också kommit till efter att jag fotade, och sen så skulle jag även vilja ha någon enfärgad ljus kudde så att det inte blir för svart. Gärna i mintgrön eller ljusgrått. Det är ju vår snart!! (Att vi fortfarande har typ flera meter snö ignorerar jag idag..)




Kuddar från Afroart, fine little day, lagerhaus och Ikea. Den fina marimekkoskålen fick jag i juklapp!




Nu ska jag förbereda en tävling som kommer upp inom kort, så kika in igen om en timme typ om ni är sugna på att vinna lite fina prylar från Rice!



Kommentarer
Postat av: Mia - träning och småbarnsliv

Åh, vad fint! Älskar svart och vitt!

Svar: Tack! Ja svart och vitt är favoritkombon här hemma också :)
Elin

2013-02-12 @ 08:38:06
URL: http://miasmil.blogspot.se/
Postat av: Sofia - mamma till Amanda och Olivia

I like! :)

2013-02-12 @ 21:40:23
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0