Småfolk vår!

Publicerat: 2013-02-07 Kl: 20:26:44 | I kategori: Barnkläder |




Eget kollage med bilder lånade från Please mums facebooksida!


Ni som gillar Småfolk har ju säkert redan sett vårkollektionen och kanske redan shoppat massor, jag hade tänkt blogga om alla fina nyheter redan när de släpptes för flera veckor sedan men eftersom jag ändå har köpstop så har jag hållit mig lite borta från barnkläder.. Jag skulle däremot inte tacka nej till varken tröjorna eller klänningarna i kollaget ovan, det var väldigt många fina mönster denna kollektion måste jag säga!

Men köpstop eller inte, jag köper ju ändå aldrig märkeskläder till ordinarie priser så jag hade inte köpt något ändå utan håller tummarna för att det finns något fint kvar när sommarrean börjar! Sen måste jag bara ge en lite klapp på axeln till mig själv, inte en endaste liten strumpa har jag köpt sen i december. Jag köpte inte ett enda plagg under halva september och hela oktober/november heller så man kan säga att jag köpt fem plagg på fem månader, för det var vad jag köpte under julrean. Bra där Elin! Nu ska jag bara ha tid nån gång att sälja lite också!






Kommentarer
Postat av: Peka

Det var verkligen en kollektion i min smak denna vår :D
Älskar alla elefanter och lejon!
Men nästan allt var så himla fint :)
Jag köper inte heller dyra märkeskläder till ord pris, har dock hänt nån enstaka gång när man haft lite extra pengar och varit på shoppingresa typ ;)

2013-02-07 @ 21:12:11
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Trivsamma Förändringar

Underbara mönster! Men jag håller med dig om att det är svårt att motivera sig att köpa dem till ordinariepris. Det är roligare att fynda begagnat eller på rea =) Men det är verkligen bra kvalité och det är kul när inte alla bär samma kläder!

Kram Maria

2013-02-07 @ 21:57:28
URL: http://trivsammaforandringar.blogspot.com
Postat av: Frida

Hej Elin! :) skulle bli jätteglad om du tog dig tiden och svara på min fråga. I alvas hylla (den som är från ikea tror jag) så har du förvarings "lådor?" Dom som ser ut att vara ljusrosa.. Jag bara undrar var du hittat dom föe jag letar efter just sånna.

Tack för en bra blogg.
Med vänlig hälsning, Frida

2013-02-11 @ 00:06:50
URL: http://friddeli.blogg.se
Postat av: Linda

Vad glad man blir av de där mönstren!

Kram Linda

Svar: Ja visst blir man! Just den här kollektionen var så himla fin och färgglad och jag hade gärna köpt ett plagg eller två eller tre om jag inte haft köpstop ;) Kram
Elin

2013-02-18 @ 09:52:10
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0