Ny hemsida och fraktfritt på mina grafiska tryck!

Publicerat: 2013-12-01 Kl: 18:12:55 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |




På bilden ses Apor med ballonger i rosa, i storleken A4. Den kostar 150 kr och är fraktfri just nu!



Hoppas att ni alla haft en mysig första advent! Här har vi julpyntat, ätit saffransbullar (som jag absolut inte har bakat själv, tack mormor!) och lyssnat på julmusik för att komma i julstämning, men helst av allt hade jag bara velat sova hela dagen.. Elsa har varit vaken typ hela natten vilket jag förstod redan innan, hon har knappt varit vaken det senaste dygnet så det var ju klart att det skulle komma en lång vakenperiod.

Men till lite roligare saker! Innan Elsa föddes hann jag precis göra klart min nya hemsida för mitt företag, och det hade jag planerat att fira med något roligt erbjudande. Men så kände jag att jag inte ville riskera att ha mailkorgen full med ordrar när jag kom hem från BB, så jag har väntat lite med att blogga om den. Men nu kan man besöka och beställa mina grafiska tryck på elinastudio.se, och fram till den 15 december är det helt fraktfritt så passa på att köpa en julklapp eller två!

OBS! För att jag ska hinna posta innan jul så måste man betala sin faktura senast den 17 december.





Hemsidan är inte hundra procent färdig, men det går att se alla mina motiv och beställa! Det går såklart att beställa via bloggen också, men framöver så kommer det att vara hemsidan som gäller, och så kommer jag att sälja endast utgående motiv via bloggen.


 
 

Kommentarer
Postat av: christin

Jag är så glad att jag hittade tillbaka till din fina blogg idag! Åh vilka söta tryck du har gjort! Ska absolut spana in din webshop :)

2013-12-02 @ 09:03:27
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: hos familjen vanlig

Måste jag spana in! Hoppas ni har det bra hela familjen.... tackar för tipset om Blafres webshop me... kanske kan hitta nån julklapp där?
kram j.

2013-12-02 @ 11:42:41
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Linda, Tyra och Folke

Och snart så åker mina fina tryck upp på nytapetserade väggar :) Jag kan säga att en del av tapetvalet har styrts lite av dina tryck faktiskt, hehe. Men det ska ju vara harmoni :) Jag är så kär i den där bilden med rävarna under paraplyt som vi köpte. Jag kanske köper en till sen när jag fått iordning på deras nya rum, kanske får dem en varsin sån bild.

2013-12-04 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0