Några julklappar till Elsa!

Publicerat: 2013-12-14 Kl: 14:23:40 | I kategori: Barnprylar |





Inte för att Elsa kommer att minnas sin första jul eller ens bry sig om att hon får paket, men självklart kommer hon att få en hög med julklappar hon också! Alva kommer gladeligen att hjälpa till med att öppna hennes paket, och lika bra att passa på att köpa lite fina prylar så länge jag får bestämma, Alva har ju blilvit så gammal att hon har en bestämd egen åsikt och ibland säger "nej den där tycker jag inte om, den vill jag inte ha" om sånt jag köper åt henne. Jag har handlat alla mina julklappar till barnen på nätet i år, och häromdagen fick jag hem den här fina beställningen som jag köpt från Miniroom!




Elsa tjuvprovade den här underbara vadderade babyfilten från Ferm living! Så himla fin, och den är designad av favoriten Ingela P Arrhenius.



Sebra är ett favoritmärke hos mig, och därifrån blev det en virkad skallra och det fina virkade rådjuret!



Elsa och björnen blir nog bästa kompisar när hon börjar ligga på mage och krypa runt så att hon kan se den!
 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Så söt hon är!! Gillar dina tips om barnpresenter :)

2013-12-14 @ 18:58:10
URL: http://jennieshemochhjartan.blogg.se
Postat av: LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & BEBIS I MAGEN♥

Åh vad avundsjuk jag blir på Elsa nu! Jag är helt förälskad i alla dom här tre prylarna :)<3

2013-12-15 @ 10:36:16
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se
Postat av: Johanna Granlund

Vilken söt liten tös! Underbart fina saker från bästa shoppen! Jag har själv filten till min minsta och den är ju sååå underbar!

2013-12-17 @ 08:07:49
Postat av: hos familjen vanlig

Superfin!! O impad att du orkar fixa såna härliga prylar till barnen... vår stackars liten får ligga på närmsta tillgängliga filt och så en ful handduk ovanpå :) men kanske skulle jag beställt en filt till honom också, gör ju inget om han får den efter jul...

2013-12-18 @ 22:18:44
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0