Julklappstips - Massor av spel från Djeco hos Litenleker.se!

Publicerat: 2013-12-05 Kl: 12:12:13 | I kategori: Barnprylar |






Eget kollage med bilder lånade från Litenleker.se


I veckan  fick jag höra om en ny webshop som heter Litenleker.se, och i samarbete med dem så tänkte jag ge mina bästa julklappstips! Jag är väldigt kräsen när det kommer till samarbeten och tackar nej till de flesta förfrågningar jag får, men är det något jag verkligen gillar så tipsar jag gärna vidare!

Jag har bloggat flera gånger förut om märket Djeco som är en stor favorit hos mig när det kommer till kreativa leksaker, Alva har flera pussel, pyssel och spel därifrån och vid varje jul och födelsedag så försöker jag köpa minst en av deras saker. Både för att de är pedagogiska och roliga, och även för att de helt enkelt är så himla fint utformade. Jag är ju så himla svag när det kommer till fina illustrationer och härliga färger..

Alva har Bingospelet i kollaget ovan, det fick hon i julklapp förra året och vilket bra köp! Vi spelar det nästan varje kväll, och jag har under året som gått kollat runt lite efter fler liknande spel från Djeco. Jag vet ju att de har tillverkat en del spel och pussel, men när jag såg just spel och pusselkategorierna hos Litenleker så blev jag helt lyrisk, speciellt kategorin spel är helt fantastisk! Det finns över hundra varor från Djeco i spelkategorin, och jag överdriver inte när jag säger att jag ägnat typ två timmar åt att gå igenom alla spel och se vilka som passar Alva. Jag har tidigare bara sett kanske 5-10 stycken, så jag blev så himla glad när jag såg att det fanns så många!

När det kommer till pussel så fanns det nästan dubbelt så många som det fanns spel, men många är för lite mindre barn även om de är hur fina som helst! När Elsa blir tillräckligt gammal så vet jag vart jag ska beställa iallafall, men just nu så blev det några spel och lite pyssel till Alva beställt! Nu blev det väldigt mycket från Djeco i kollaget ovan men sjävklart finns det massor av andra varumärken också hos Litenleker. Jag tycker bara att det är så kul med en webshop med så mycket spel och pyssel, så det blev mest fokus på det då jag tycker att det är så bra presenter till alla åldrar!


Just nu och några dagar framåt är det förresten 10% på allt i webshopen, ytterligare ett tips!




 

Kommentarer
Postat av: hos familjen vanlig

Tackar för tipset! Vi har bestämt oss för att knappt köpa några julklappar till barnen men några bra spel finns alltid plats för.
kram j.
PS. söt lilltjej ni har...

2013-12-13 @ 08:20:28
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0