Från Blabla kids

Publicerat: 2013-12-20 Kl: 14:00:04 | I kategori: Barnprylar |




Bilderna ovan är lånad från Blabla kids hemsida!


Instagram är ju helt perfekt när man vill ha inspiration då man kan följa folk från hela världen, men samtidigt är det ju livsfarligt när man hittar så mycket fint! För ett tag sedan så såg jag en kudde från Blabla kids som jag blev helt kär i, men jag har inte hittat någon i Sverige som säljer det märket. De har förutom jättefina kuddar även en massa fina stickade gosedjur och dockor, men det var just kuddarna som jag fastnade för!





Jag har köpt prylar både från Danmark och Usa nu i höst och till julen, det funkar jättebra att betala med Paypal men man får ju kolla upp frakten innan man beställer! Från Usa har det tagit flera veckor att få sakerna, så jag ville helst inte beställa därifrån. Men som tur var så följer jag en webshop från England på Instagram som säljer Blabla kids, och för några veckor sedan när jag knappt sovit på flera dygn och bara kände mig otroligt trött och sliten så klickade jag hem en beställning, shopping piggar ju alltid upp ni vet..




Två kuddar blev det, en stor stickad molnkudde och ett stickad supergulligt äpple! Jag vet inte än vem av Elsa och Alva som ska få dem, det är nog egentligen jag själv som gillar dem mest ♥

 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - allt och lite annat

Åh, äpplet är så fint! :) Jag väntar på min beställning av dockan från Sirlig som jag beställt från Miniroom, tyärr hinner den inte komma till jul! Men, men det är inte hela världen. :)

2013-12-20 @ 20:07:33
URL: http://www.alltochliteannat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0