Finaste dockan finns nu att köpa hos Miniroom!

Publicerat: 2013-12-05 Kl: 15:05:00 | I kategori: Barnprylar |





Alltså den här dockan. Jag vet inte hur många frågor jag fått om den både här och på instagram men jag förstår varför, den är ju helt underbar! Jag köpte den till Elsa, men när Alva såg den sa hon "Mamma vilken vacker docka, jag älskar den här dockan. Om man älskar något jättemycket då får man den" Så himla gulligt sagt, och eftersom Elsa är för liten för att leka med den under rätt lång tid framöver så får Alva låtsas att det är hennes så länge. Men jag beställde en liknande docka till Alva igår, så vi får se om hon ger tillbaka denna till Elsa sen!

Hur som helst, det jag skulle komma fram till är att den här dockan nu går att köpa här i Sverige! Jag har ju beställt den från Danmark från Sirlig.dk, men nu finns den att förbeställa hos Miniroom.se! Jag skulle rekommendera alla som är intresserade att passa på medans det finns några kvar, jag skulle tippa på att dom säljer slut på en dag eller två med tanke på hur många frågor jag fått om den!





 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Tack för tipset! Måste genast in och titta :)
Kram

2013-12-05 @ 18:31:47
URL: http://www.elinteg
Postat av: Malin - allt och lite annat

Åh de är tyvärr redan slut! :( Hoppas nästa leverans kommer innan jul!

2013-12-05 @ 20:30:36
URL: http://alltochliteannat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0