Veckans instagram.

Publicerat: 2012-09-30 Kl: 10:54:00 | I kategori: Instagram |


Instagram är ju guld värt när det kommer till att dokumentera vardagen, så det får bli ytterligare en veckans som gått via instagram. (elinochalva heter jag där) Det blir nog ett återkommande inlägg här i bloggen framöver då jag aldrig släpar med mig systemkameran längre om det inte är något väldigt speciellt. Veckan började ju som jag redan skrivit med sjukhusbesök för Alva, men det vill jag helst glömma så fort som möjligt så inga bilder därifrån. Fy vad hemskt det var. Men efter några dagar hemma så blev hon mycket mycket bättre, och nu är hon helt frisk älsklingen.




Vi har inte hunnit med så mycket annat i veckan men en sväng till äventyrsparken här brevid där Alva passade på att plaska lite med ankorna och plocka blåbär har vi hunnit med. Vi har även börjat med Linas matkasse, hallelujah. Jag tycker att jag är väldigt kreativ och duktig på många saker, men matlagning är inte en av dom och jag kommer fortsättningsvis gladeligen betala de där kronorna extra för att slippa virra runt i affären var och varannan dag men ändå inte veta vad vi ska laga för mat när man kommer hem från jobbet. Recept kan jag ju läsa och det är så himla skönt att ha alla varor i kylen utan att fundera.



Igår åkte jag ner en sväng på stan för att kika efter nya kuddar och liknande, man blir alltid lite sugen på att byta ut något här hemma när det blir en ny årstid! Bilden visar några texttryck från Lagerhaus också som jag kikade på, billiga och fina! Annars syns lite shopping också, tror jag hämtade ut fyra paket på en gång därav den stora högen med kläder. Men både kläderna och bilder på kuddarna kommer i ett eget inlägg sen när jag hunnit fota!


Trevlig söndag! Här öser regnet ner så det blir nog inte så mycket gjort, men i eftermiddag ska vi iallafall åka och gratta Andreas syster som fyllde år i måndags! Ikväll ska jag på tupperwareparty för första gången, det är Anna som anordnar. Hemma hos mina föräldrar används fortfarande samma tupperwareprodukter som när jag var liten, så typ trettio år verkar prylarna hålla iallafall. Låter bra!




Kommentarer
Postat av: Dan Syndrom - årets papa 2013?

Jag gilar din mustaschtavla. Mustascher äger!!
Senare idag kommer ett kul inlägg om Kolmården upp på min blogg.. Så håll utkik! :) Ha det bra!

2012-09-30 @ 15:41:25
URL: http://www.dan-syndrom.se
Postat av: Lottiz

Mysiga bilder och fint ni verkar bo.

2012-09-30 @ 23:07:11
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0